علی بابا کے چیف ایگزیکٹو کا کمپنی کی سالگرہ پر ملازمین کو سرپرائز

نیویارک:دنیا کے امیر ترین لوگوں کی فہرست میں شامل ای کامرس کمپنی علی بابا کے چیف ایگزیکٹو جیک ما نے اپنی کمپنی کی18ویں سالگرہ کے موقع پر ملازمین کو شاندار سرپرائز دے کر حیران کردیا ۔میڈیارپورٹس کے مطابق علی بابا کمپنی کی 18ویں سالگرہ کے موقع پر شاندار تقریب کا انعقاد کیا گیا ۔

جس میں مختلف ممالک سے آئے تقریبا40ہزار سے زائد ملازمین نے شرکت کی۔اس موقع پر جیک ما نے اپنے ملازمین کو سر پرائز دینے کا انوکھا انداز اپنایا اور آنجہانی گلوکار مائیکل جیکسن کا روپ دھار کر ایسے شاندار انداز سے انٹری دی کہ دیکھنے والے حیران رہ گئے۔

جیک ما نے اپنی پرفارمنس کے دوران شروع میں ماسک پہن رکھا تھا اس لیے اسٹیڈیم میں موجود 40 ہزار افراد کو معلوم نہیں تھا کہ یہ پرفارمر کون ہے مگر جب انہوں نے نقاب اتار تو وہ لوگ دنگ رہ گئے اور تالیاں بجانے لگے۔بعد ازاں جیک ما نے اسٹیج پر کافی دیر تک لائیو پرفارمنس دی اور آخر میں موٹرسائیکل پر سوار ہوئے اور واپس چلے گئے۔

واضح رہے علی بابا اس وقت دنیا کی چند بڑی ای کامرس کمپنیوں میں سے ایک ہے جس نے گزشتہ سال نومبر میں چین کے سنگلز ڈے شاپنگ ایونٹ میں صرف 15 گھنٹے میں 14 اعشاریہ 3 ارب ڈالرز کی اشیاءفروخت کی تھی جبکہ یورپ و امریکا میں بلیک فرائیڈے پر مجموعی خریداری 4 اعشاریہ 45ارب ڈالرز کی ہوئی۔