حسین طلعت ڈیبیو میچ میں بہترین کھلاڑی کا ایوارڈ حاصل کرنیوالے تیسرے پاکستانی بن گئے

حسین طلعت ڈیبیو میچ میں بہترین کھلاڑی کا ایوارڈ حاصل کرنیوالے تیسرے پاکستانی بن گئے
ٹوئٹر فوٹو

کراچی:گزشتہ روز ویسٹ انڈیز کےخلاف کھیلے گئے پہلے ٹی 20 میچ میں مین آف دی میچ کا ایوارڈ حاصل کرنے والے حسین طلعت نے ایسا اعزاز حاصل کرلیا ہے کہ آپ کو بھی ایسی قسمت پر رشک کریں گے۔


یہ بھی پڑھیں:ضروری ہواتو اگلے میچ میں شاہین آفریدی کو موقع دیں گے:سرفراز احمد

تفصیلات کے مطابق پی ایس ایل میں شاندار کارکردگی کے عوض قومی ٹیم میں شامل ہونے والے حسین طلعت سابق کپتان شاہد آفریدی اور اسلام آباد یونائیٹڈ کے ہی شاداب خان کے بعد اپنے ڈیبیو میچ میں بہترین کھلاڑی کا ایوارڈ حاصل کرنے والے تیسرے پاکستانی کھلاڑی بن گئے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:ملالہ یوسف زئی اہل خانہ کے ہمراہ برطانیہ روانہ ہو گئیں

ویسٹ انڈیز کے خلاف 31 گیندوں پر 41 رنز بنا کر مین آف دی میچ کا ایوارڈ وصول کرنے کے بعد گفتگو کرتے ہوئے حسین طلعت نے کہا کہ میں نے میچ کے دوران خود پر کسی قسم کا پریشر نہیں لیا بلکہ پرسکون کھیلا اور کارکردگی دکھائی۔

یہ بھی پڑھیں:پاکستان نےویسٹ انڈیزکو 143 رنز سے شکست دے دی

اللہ کا شکر ادا کرتا ہوں اور اپنی پرفارمنس پر بہت خوش ہوں، یہی نہیں میں تمام لوگوں کا شکریہ ادا کرتا ہوں جنہوں نے میری حوصلہ افزائی کی۔انہو ں نے کہاکہ 2سال سے سوچ رہا تھا کہ میں ٹیم میں آکر کھیلوں اور شاندار کارکردگی دکھاﺅں،دوران میچ میں نے خود پر کوئی پریشر نہیں لیا بلکہ پرسکون کھیلا۔

یہ بھی پڑھیں:’پکیاں سڑکاں سوکھے پینڈے‘ کے دعوے دھرے کے دھرے رہ گئے،فیصل آباد کا جڑانوالہ روڈ ٹوٹ پھوٹ کا شکار

ایک سوال کے جواب میں حسین طلعت نے کہا کہ مجھے پی ایس ایل میچ سے بہت فائدہ ہوا اور میری کاردگری کافی بہتر ہوئی ہے۔خیال رہے کہ گزشتہ روز پاکستان نے ویسٹ انڈیز کو پہلے ٹی 20 میچ میں 143 رنز سے بڑے مارجن سے شکست دیکر تین میچوں کی سیریز میں 2-1 کی برتری حاصل کرلی ہے۔

نیو نیوز کی براہ راست نشریات، پروگرامز اور تازہ ترین اپ ڈیٹس کیلئے ہماری ایپ ڈاؤن لوڈ کریں