مولانا صاحب کے بیان نے میرا دل توڑ دیا،نیلم منیر

مولانا صاحب کے بیان نے میرا دل توڑ دیا،نیلم منیر

اسلام آباد:پاکستان کی نامور اداکارہ نیلم منیر نے مولانا فضل الرحمن کے بیان پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ مولانا صاحب نے عمران خان کو گھر سے گرفتاری کی دھمکی دے کر میرا دل توڑ دیا۔

View this post on Instagram

I highly respect all religious scholars from the bottom of my heart. I seek guidance from their lactures and speeches on daily basis. Today Maulana sahib threatening to arrest Imran Khan from his house broke my heart. Our country cant afford Anarchy or civil disobedience. We the "youth" need to take charge of our destiny and the only way to do that is not to listen to anyone who wants to create chaos in Pakistan. We the youth have to unite against all entities, no matter who they are, who are trying to distory our beloved country.

A post shared by Neelam Muneer Khan (@neelammuneerkhan) on

سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر نیلم منیر نے پاکستانی جھنڈے کے ساتھ خود جھنڈے کے رنگ میں ملبوس ایک تصویر اپلوڈ کرتے ہوئے اپنا ردعمل دیا ۔اداکارہ نے کیپشن میں لکھا کہ وہ تمام علما کرام کا دل سے احترام کرتی ہیں اور روزانہ کی بنیاد پر وہ ان کے لیکچرز سے رہنمائی بھی حاصل کرتی ہیں۔

انہوں نے لکھا کہ مولانا نے وزیر اعظم کو گرفتاری کی دھمکی دے کر میرا دل توڑ دیا۔اداکارہ نیلم نے اپنے طویل کیپشن میں مزید لکھا کہ ہمارا ملک کسی بھی طرح کا انتشار یا شہری نافرمانی کے برداشت کے قابل نہیں ہے۔

انہوں نے لکھا کہ اپنی قسمت تبدیل کرنے کے خواہاں نوجوان انتشار پھیلانے والوں کی بات نہ سنیں۔فضل الرحمن کی حکومت کو 2 دن کی مہلت نیلم نے آخر میں لکھا کہ ملک کو تباہ کرنے والو ں کے خلاف نوجوانوں کو متحد ہونا پڑے گا۔