سلمان خان اور کرن جوہر کی مشترکہ فلم میں اکشے کمار ہیروہونگے

سلمان خان اور کرن جوہر کی مشترکہ فلم میں اکشے کمار ہیروہونگے

نئی دہلی:بھارتی سنیما کے دو افسانوی پروڈیوسر سلمان خان اور کرن جوہر پہلی بار ایک ساتھ پروڈیوسرز کے روپ میں نظر آنے والے ہیں.انکی مشترکہ فلم میں ایکشن کے ہیرو اکشے کمارانکی فلم کے ہیروہونگے۔ 


سلمان خان اور کرن جوہر کے پروڈکشن میں بننے والی اس فلم کے ہیرو اکشے ہوں گے لیکن انکی ہیروئن کا انکشاف ابھی نہیں ہوا ہے. جہاں سلمان خان اور اکشے کمار بالی وڈ کے سپر اسٹار ہیں تو وہیں کرن جوہر کو سپر ہٹ سنیما کا میکر سمجھا جاتا ہے. کرن جوہردھرما پروڈکشن کے ذریعےسپرہٹ فلمیں دے رہے ہیں۔توسلمان  خان نے پروڈکشن کا آغاز فلم 'بجرنگی بھائی جان' سے کیا.

اس بات کا انکشاف اکشے کمار اور کرن جوہر نے ٹویٹ کر کے کیا ہے.انہوں نے  ٹویٹ کر کے معلومات دیں  کہ میرے دو دوست سلمان خان اور کرن جوہر ایک فلم کے پروڈکشن کے لئے ساتھ آ رہے ہیں جس میں بطور ہیرو ہوں. یہ فلم 2018 میں ریلیز ہوگی. ' وہیں کرن جوہر نے اس کے بارے میں ٹویٹ کرتے ہوئے معلومات دیں کہ اس فلم کی ڈائریکشن انوراگ سنگھ کرنے والے ہیں جو سال 2018 میں ریلیز ہوگی. انوراگ اس سے پہلے کئی پنجابی ہٹ فلموں جیسے 'پنجاب 1984' اور 'جاٹ اینڈ جولیٹ' کی ہدایت کر چکے ہیں.

اس فلم کے اعلان کے بعد ایک بات تو صاف ہے کہ اکشے کمار آنے والے کچھ سالوں میں کافی مصروف رہنے والے ہیں. اس سال کے آغاز سے ہی اکشے کی فلم ' ایل ایل بی 2' ریلیز ہونے والی ہے. اس کے علاوہ اس سال ان کی 'ٹوالیٹ ایک محبت کہانی' بھی ریلیز ہو رہی ہے.

اس کے علاوہ بالی وڈ کے 'کھلاڑی کمار'، ساؤتھ کے سپر اسٹار رجنی کانت کی فلم '2.0' میں بھی ولن کے طور پر نظر آنے والے ہیں. ساتھ ہی قابل تجدید بیوی چمک کھنہ کے پروڈكشن ہاؤس مسز پھنيبنس پروڈکشن کی پہلی فلم 'دی پیڈ مین' کا بھی حصہ ہیں.

نیوویب ڈیسک< News Source