عامر خان کی بیوی کرن پہلی بار گانا گائیں گی، ویڈیومیں عامرخود نظرآئیں گے

عامر خان کی بیوی کرن پہلی بار گانا گائیں گی، ویڈیومیں عامرخود نظرآئیں گے

نئی دہلی: پانی کے تحفظ کے لئے شروع کئے گئے '' ستیہ میں جیتے 'واٹر کپ' مہم کے تحت عامر خان اور ان کی بیوی کرن راؤ نے عوامی بیداری کے لئے ایک میوزک ویڈیو بنانے کا اعلان کیا ہے. اجے-اتل کی جوڑی نے اس میوزک کو کمپوز  کیا ہے اور عامر کی بیوی کرن پہلی بار اس میوزک ویڈیو کے لئے گانا گائیں گی. اس گانے کو مراٹھی فلم انڈسٹری کے مشہور نغمہ نگار گرو ٹھاکر نے لکھا ہے.


کامیاب ترین مراٹھی فلم 'سےراٹ' کے اہم اداکار آسمان تھوسر اور اداکارہ ركو راج گرو کو اس میوزک ویڈیو میں دکھایا جائے گا. 'سےراٹ' کے ڈائریکٹر ناگراج مجلے ویڈیو کی ہدایت کریں گے. گزشتہ سال اداکار عامر خان اور ان کی بیوی کرن راؤ نے ریاستی حکومت کے  کیمپ مہم میں شرکت کی تھی. اس کا مقصد پانی کی کمی سے خشک پڑے دیہات میں پانی بچانے اور محفوظ کرنا تھا. عامر خان نے کئی دیہات کے درمیان یہ ایک مقابلہ شکل دے دیا اور پانی بچانے والے اس مقابلے کا نام رکھا ہے'' ستیہ مے جیتے 'واٹر کپ'.

سال 2017 اس مقابلے کا دوسرا سال ہے. اس میں ریاست کے 30 تالكو کو شامل کیا جا رہا ہے.ایسا پہلی بارہوگا کہ جب کرن راؤ کسی میوزک ویڈیو کے لئے اپنی آواز دیں گے اور وہ بھی مراٹھی میں. ان خبروں کی تصدیق کرتے ہوئے عامر خان کے ترجمان نے کہا 'یہ سچ ہے کہ اس میوزک ویڈیو کے لئے کرن گانا گائیں گی اور وہ بھی مراٹھی میں.

نیوویب ڈیسک< News Source