آئی فون 14 اور آئی فون 13 کے درمیان کیا فرق ہے؟

آئی فون 14 اور آئی فون 13 کے درمیان کیا فرق ہے؟

گزشتہ ماہ ایپل نے  نئی فلیگ شپ ڈیوائس آئی فون 14 لانچ  کرتے ہوئے دعویٰ کیا تھا کہ انہوں نے ایک ایسی چیز بنائی ہے جو دنیا میں انقلاب برپا کر سکتی ہے۔ لیکن لانچ کے بعد اس ڈیوائس پر صارفین کا ردعمل مایوس کن ہے۔

 اگر ہم ڈیوائس میں گہرائی میں جائیں تو ہمیں معلوم ہو جائے گا کہ آئی فون 14 آئی فون 13 جیسا ہی ہے اور ان کے درمیان بہت زیادہ غیر معمولی بات نہیں ہے۔ پرو ماڈل بہت ساری نئی خصوصیات کے ساتھ آئے ہیں جو یقینی طور پر بہت سارے اینڈرائڈ صارفین کو iOS صارفین میں تبدیل کرنے کے لئے کافی ہونا چاہئے۔ لیکن پھر بھی صارفن کا ماننا ہے کہ ائی فون 14 او 13 میں کوئی خاص فرق ہے جیسے کہ

1. بیٹری کی زندگی

آئی فون 13 کے لیے، ایپل نے فون کے سائز کو مدنظر رکھتے ہوئے ایک بڑی بیٹری  لگائی ہے ، جس سے یہ 15 گھنٹے تک کی ویڈیو سٹریمنگ اور 75 گھنٹے تک آڈیو پلے بیک فراہم کر سکتا ہے۔ آڈیو کیلئے 80گھنٹے  80 کا پلے بیک بیک دیا گیا ہے ۔ اگرچہ یہ یقینی طور پر  متاثر کن ہے  لیکن اگر  آپ کے پاس پہلے سے ہی آئی فون 13 ہے تو وہ آپ کو نیا فون  خریدنے کی ضرورت نہیں ۔

2. کیمرہ

اگر آپ کے پاس ایک ایسا آئی فون ہے جو پچھلے دو سالوں میں سامنے آیا ہے، تو آپ کو پہلے ہی معلوم ہوگا کہ اس میں ایک بہترین کیمرہ ہے۔ ایپل نے آئی فون 14 کے نئے کیمرہ میں کچھ اصلاحات کی ہیں لیکن اصل اپ گریڈ صرف آئی فون 14 پرو میں شامل ہیں، جیسے کہ 48MP سینسر صرف آئی فون 14 پرو پر اترا ہے۔

آئی فون 14 کی طرح "نوٹ پرو" آئی فون 14 میں 12 ایم پی کیمرہ سینسر ہے۔ آئی فون 14 کے لیے، ایپل نے ایک بڑا سینسر شامل کیا ہے جو زیادہ روشنی لے سکتا ہے، جس کا مطلب ہے کہ آئی فون 14 میں کم روشنی کی کارکردگی بہتر ہے۔ 

3 ڈسپلے

آئی فون 14 ڈسپلے

آئی فون 13 ڈولبی ویژن کے ساتھ 6.1 سپر ریٹنا XDR OLED ڈسپلے کے ساتھ بھی آتا ہے۔ اس کی چمک 800 نٹس ہے جو اپنے عروج پر 1200 نٹس تک جا سکتی ہے۔ اس میں 60Hz ریفریش ریٹ بھی ہے جس کی ریزولوشن 1170 x 2532 پکسلز پر سیٹ ہے۔ آئی فون 14 کی طرح، آئی فون 13 میں بھی 86% سکرین ٹو باڈی ریشو کے ساتھ پکسل کثافت 460 PPI ہے۔ اسکرین کے تحفظ کے لحاظ سے، اس میں کام کرنے کے لیے سکریچ مزاحم سیرامک ​​گلاس اور اولیوفوبک کوٹنگ بھی ہے۔ اور میں آپ کو بتاتا ہوں، آئی فون 14 کا بالکل وہی نمبر ہے، یہاں تک کہ آئی فون 14 کے ڈسپلے میں ایک چیز بھی اپ گریڈ نہیں کی گئی ہے۔

4 پروسیسر

اگرچہ آئی فون 14 پرو ایپل کے تازہ ترین اور عظیم ترین، A16 بایونک کو پیک کرتا ہے، باقاعدہ آئی فون 14 پرانی A15 بایونک چپ سے چلتا ہے ۔ وہی آئی فون 13 سیریز میں۔ اگرچہ یہ کسی بھی طرح سے سست نہیں ہے، اس کی کچھ حدود ہیں۔ کسی بھی موبائل چپ سیٹ کے ساتھ سب سے بڑا چیلنج گرمی کا انتظام کرنا ہے، اور زیادہ بوجھ کے تحت، A15 Bionic یقینی طور پر گرم ہو جاتا ہے۔ اگر آپ Genshin Impact جیسا ڈیمانڈنگ گیم کھیل رہے ہیں، تو آپ دیکھ سکتے ہیں کہ آپ کا فون خود کو ٹھنڈا رکھنے کی کوشش کرتا ہے تو آپ فریم ریٹ کم ہوتے ہیں اور آپ کی سکرین کی چمک کم ہوتی ہے۔

اگرچہ ایپل آئی فون 14 میں A15 بایونک کا 5 کور GPU ویرینٹ استعمال کرتا ہے   اس نے پچھلے سال کے مقابلے تھرمل ڈیزائن کو بہتر کیا ہے، آپ کو اب بھی ایک پرانا پروسیسر مل رہا ہے جس میں A16 بایونک جتنی طاقت نہیں ہے۔ 

 درحقیقت، دونوں فونز میں ایک جیسی اسٹوریج کنفیگریشن بھی ہے۔ آپ  کو دونوں ماڈلز میں 128GB، 256GB، یا 512GB  میسر ہے۔ اگرچہ رام میں فرق ہے۔ ی پھہنع 13 میں 4GB RAM ہے جبکہ iPhone16 6GB Ram per چلتا ہے ۔