آئی ایس آئی دنیا کی بہترین خفیہ ایجنسی ہے، را کا سابق سربراہ آئی ایس آئی کا مداح

دہلی میں ہونے والے ایک لٹریچر فیسٹیول میں انڈین خفیہ ادارے ” را “ کے سابق سربراہ اے ایس دلت نے پاکستانی کی خفیہ ایجنسی آئی ایس آئی کے حوالے سے حیران کن بات کہی ہے۔ اس تقریب میں بات کرتے ہوئے دلت نے آئی ایس آئی کو دنیا کی بہترین انٹیلی جنس ایجنسی قرار دیا۔
”ٹائمز لٹریچر فیسٹیول“ کے دوران”میڈنز ہوٹل“ نئی دہلی کے ایک ہال میں اپنی کتاب کی تقریب رونمائی کے موقع پر سوال جواب کے دورانیے میں اے ایس دلت نے حاضرین کے سوالات کے جواب دیے۔ اے ایس دلت کے جذبات کے لیے ”محبت“ کا لفظ زیادتی ہوگی تاہم آئی ایس آئی کے حوالے سے دلت نے اپنی پسندیدگی چھپانے کی کوئی کوشش نہیں کی۔
”دنیا کی طاقتور ترین انٹیلی جنس ایجنسی یا تو کے جی بی تھی جو اب ختم ہو چکی ہے یا آئی ایس آئی ہے۔ ان دونوں ایجنسیوں کی طاقت ان کے خفیہ ہونے میں ہے۔
شاید دلت کو احساس ہو گیا تھا کہ وہ ایک ”دشمن“ ملک کے خفیہ ادارے کی تعریف میں کچھ زیادہ ہی آگے بڑھ گئے ہیں۔ اس لیے انہوں نے حساب برابر کرنے کی غرض سے انڈین خفیہ ادارے کی تعریف کرنا بھی مناسب خیال کیا۔انہوں نے کہا کہ ”مجھے یقین ہے کہ ہم بھی کسی سے کم نہیں ہیں لیکن ہم تکنیکی اعتبار سے ان کا مقابلہ نہیں کر سکتے۔ اب ہم اس میدان میں تیزی سے آگے بڑھ رہے ہیں۔
آئی ایس آئی کے لیے دلت کے یہ تعریفی کلمات اس لیے بھی اہمیت کے حامل ہیں کہ دنیا کی بڑے ممالک کے خفیہ ادارے امریکہ، برطانیہ اور اسرائیل اپنے وسائل کا بڑا حصہ سی آئی اے، ایم آئی سکس اور موساد جیسی ایجنسیوں پر صَرف کر رہے ہیں۔