صرف 15 سیکنڈ میں چارج ہو جانے والی الیکٹرک میٹرو بس

صرف 15 سیکنڈ میں چارج ہو جانے والی الیکٹرک میٹرو بس

جنیوا : سوئٹزرلینڈ کے دارالحکومت میں تجرباتی طور پر ایسی بڑی الیکٹرک میٹرو بسیں چلائی جا رہی ہیں جن کی بیٹریاں صرف 15 سیکنڈ میں چارج ہو جاتی ہیں اور یہ تیزی سے دوبارہ اپنی منزل کی طرف گامزن ہو جاتی ہیں۔


بجلی سے چلنے اور تیزی سے چارج ہونے والی یہ میٹرو بسیں سوئٹزر لینڈ کی مختلف کمپنیوں نے حکومت کے تعاون سے تیار کی ہیں۔ ایسی ہر بس کے نچلے حصے میں بیٹریاں نصب ہیں جب کہ چھت پر ایک قابلِ حرکت آنکڑا ہے۔ جنیوا ایئرپورٹ سے شہر کے مختلف علاقوں تک چلنے والی ان بسوں کے سٹاپ بھی خاص طرح سے ڈیزائن کئے گئے ہیں جن میں خاصی اونچائی پر چارجنگ پلگ لگے ہوئے ہیں۔

بس جیسے ہی سٹاپ پر پہنچ کر رکتی ہے تو مسافروں کے چڑھنے اور اترنے کے درمیانی وقفے میں ہی بس کی چھت والا آنکڑا، سٹاپ پر لگے ہوئے چارجنگ پلگ کو جکڑ لیتا ہے اور صرف 15 سیکنڈ کی مختصر مدت میں بس کی بیٹریوں کو 600 کلو واٹ جتنی بجلی دے کر چارج کر دیتا ہے۔ صرف 15 سیکنڈ تک چارج ہونے کے بعد ایسی ایک بس اپنے 130 مسافروں کو لے کر 2 کلومیٹر تک مزید سفر کر سکتی ہے جب کہ بس ٹرمینل (بس اڈے) پر پہنچ کر اس کی بیٹریوں کی مکمل چارجنگ میں 4 سے 5 منٹ لگتے ہیں۔

سوئس حکام کا کہنا ہے کہ 2018ءتک جب یہ سروس پوری طرح سے شروع ہوجائے گی تو ان بسوں کے ذریعے روزانہ 10 ہزار سے زیادہ افراد کو پبلک ٹرانسپورٹ کی سہولت میسر آئے گی جب کہ اس سے فضائی آلودگی کم سے کم سطح پر رکھنے میں بھی بہت مدد ملے گی۔

نیوویب ڈیسک< News Source