اکشے کمار نےبھارتی جنسی درندوں کی درگت بنا ڈالی،ویڈیو دیکھیں

نئی دہلی: نئے سال کے جشن پر بنگلور میں خواتین کے ساتھ ہوئی چھیڑ چھاڑ کے واقعہ نے پورے بھارت  کو ہلا کر رکھ دیا ہے. لیکن اس واقعہ پر کچھ متنازعہ بیانات نے اس بحث کو اور ہوا دے دی ہے. سیاستدان ہوں یا اداکار ہر کسی نے خواتین کے ساتھ  اس بدسلوکی کی بھاری تنقید کی ہے. عامر خان کی سخت رد عمل کے بعد اب بالی ووڈ کے ڈبنگ کھلاڑی اکشے کمار نے اس واقعہ پر سخت تنقید کرتے ہوئے ایک ویڈیو ٹویٹر پر پوسٹ کیا ہے.

اکشے کمار نے نہ صرف اس حادثے پر اپنا غصہ ظاہر کیا ہے بلکہ اس واقعہ کے بعد خواتین کے لباس سے منسلک آئے بیانات پر بھی خاصا غصہ ظاہر کیا ہے.اس ویڈیومیں انہیں کسی فلمی ہیرو کی طرح نہیں بلکہ ایک بیٹی کے والد کے طور پردیکھاجاسکتا ہے. انہوں نے ویڈیو پوسٹ کرتے ہوئے لکھا کہ بنگلور واقعے کے بعد مجھے ایسا لگ رہا ہے کہ ہم آگے نہیں بلکہ پیچھے کی طرف جا رہے ہیں. ہم انسان سے جانور بن رہے ہیں، جانور بھی نہیں کیونکہ جانور بھی زیادہ بہتر ہیں۔

انہوں نےاپنے ویڈیو میں کہا، 'دل سے بولوں تو مجھے اپنے انسان ہونے پر شرم آ رہی ہے.انہوں نے کہا، 'میں ایک بیٹی کا باپ ہوں اور اگر نہیں ہوتا  تب بھی یہی کہتا جو سماج اپنی عورتوں کو عزت نہیں دے سکتا اسے اپنے آپ کو انسانی معاشرہ کہنے کا کوئی حق نہیں ہے.انہوں نے کہا کہ اس سے بھی زیادہ شرم کی بات یہ ہے کہ ہمارے معاشرے میں کچھ لوگ خواتین کے ساتھ ایسے واقعات کو بھی جائز ٹھہرانے کی کوشش کرتے ہیں.لڑکی نے چھوٹے کپڑے کیوں پہنے، وہ گھر سے باہر کیوں گئی.انہوں نے کہا کہ دراصل ایسی بات بولنے والے لوگوں کی سوچ چھوٹی ہے.یہ لوگ کسی دوسرے سیارے سے نہیں آتے، یہ ہمارے معاشرے کے ہی لوگ ہیں. ہمارے درمیان میں ہی گھومتے ہیں. اب بھی وقت ہے سدھر جاو. جس دن اس ملک کی بیٹیوں نے جواب دیا تو سب کی عقل ٹھکانے آ جائے گی.

انہوں صرف ایسی حرکتوں کو انجام دینے والے لوگوں کو آڑے ہاتھوں ہی نہیں لیا بلکہ ملک کی لڑکیوں کے نام بھی ایک سخت پیغام دیا ہے. انہوں نے کہا، 'کسی بھی طرح اپنے آپ کو لڑکیاں کمزور نہ سمجھیں.مارشل آرٹ کا استعمال کرکے آپ اپنی حفاظت کے لئے خود کومکمل طور قابل بن سکتی ہیں ۔انہوںنے کہا کہ لڑکیوں کو چاہئے کہ وہ ڈریں نہیں بلکہ ایسے واقعات کا جم کر سامنا کریں. لڑکیوں کو الرٹ رہنا چاہئے.

ایسا پہلی بار نہیں ہے جب اکشے کمار کسی موضوع پر اپنی رائے بے باکی سے دیتےہوئے نظر آئیں ہیں. اس سے پہلےبھارت  میں حب الوطنی کا مسئلہ ہو ، یا پھر سڑک پر بوتل پھینکنے والے شخص کو حفظان صحت کا متن پڑھانا ہو، اکشے کمار اپنی سماجی ذمہ داری پوری کرتے ہمیشہ نظر آتے ہیں.

مصنف کے بارے میں