دبئی : متحدہ عرب امارات کے شہر العین میں ایک خاتون ڈرائیور گاڑی لے کر دوکان سے جا ٹکرائی‘ جس کے سبب دوکان میں موجود ایک گاہک زخمی ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق یہ حادثہ دو روز قبل العین شہر کی عود التوبہ نامی سڑک پر پیش آیا ۔ خاتون ڈرائیور کی گاڑی موبائل شاپ کا شیشہ توڑ کر اندر داخل ہوگئی۔

عرب میڈیا کے مطابق خاتون حادثاتی طور پر شاپ سے جا ٹکرائی‘ اس موقع پر شاپ میں موجود دوکاندار اور گاہک نے جان بچانے کے لیے چھلانگ لگائی تاہم گاہک زخمی ہوگیا۔

واضح رہے کہ مقامی ذرائع نے خاتون کی شناخت مخفی رکھی ہے اور حادثے کی وجہ بھی بیان نہیں کی ہے ۔یاد رہے کہ یہ کسی دوکان میں کار کریش کا پہلا واقعہ نہیں ہے اس سے قبل بھی متحدہ عرب امارات میں اس نوعیت کے مختلف واقعات رپورٹ ہوچکے ہیں۔ دسمبر 2016 میں ایک شخص شارجہ میں واقع منی ایکسچینج کی دوکان میں گاڑی لیے جا ٹکرایا تھا جس کے سبب ایک شخص جاں بحق اور ایک زخمی ہوا تھا۔

اس واقعے سے ایک ماہ قبل نومبر 2016 میں فجیرا میں ایک حادثہ پیش آیا تھا جب ایک ڈرائیور نے غلطی سے بریک کے بجائے اسپیڈ کا پیڈل دبادیا تھا جس کے سبب گاڑی ایک بیکری سے جاٹکرائی‘ اس حادثے میں دو افراد زخمی ہوئے تھے۔

مصنف کے بارے میں