نواز شریف کے لیے یہ سب نیا نہیں,فیصلہ تو 25 جولائی کو ہوگا:مریم نواز

02:02 PM, 6 Jul, 2018

اسلام آباد:ایون فیلڈ ریفرنس فیصلے سے قبل مریم نواز نے کہا ہے کہ مسلم لیگ ن کے شیرو یاد رکھنا!فیصلہ جوبھی آئے گھبرانا نہیں! اورفیصلہ تو 25 جولائی کو ہونا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:زلفی بخاری کا نام بلیک لسٹ سے نکالنے کا حکم

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر پیغام جاری کرتے ہوئے سابق وزیراعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے کہا ہے کہ مسلم لیگ ن کے شیرو یاد رکھنا!فیصلہ جوبھی آئے گھبرانا نہیں ،آپ کے نواز شریف کے لیے یہ سب نیا نہیں۔

نوازشریف پہلے بھی نااہلی ، عمر قید،اور،جیل جلاوطنی بھگت چکے،مشکل ترین حالات کے باوجود یہ قوتیں ان کو الحمدااللہ جھکانے میں ناکام رہیں۔مریم نواز نے مزید کہا کہ ان کا مقابلہ جمہوریت کی آستین میں چھپے سانپوں سے ہے، جنھوں نے ووٹ کی حرمت پامال کرنے کا کوئی موقع ہاتھ سے جانے نہ دیا اور سازشوں میں ملوث رہے۔

یہ بھی پڑھیں:غلام سرور خان نے چودھری نثار کو مناظرے کا چیلنج دے دیا

نوازشریف نے جانتے ہوئے کہ یہ راستہ آسان نہیں اور اس کی قیمت چکانی پڑے گی، یہی راستہ چنا،بھاری قیمت چکائی۔مریم نواز نے سوشل میڈیا پر اپنے کارکنان کے لئے پیغام میں کہا کہ انشاءاللہ فتح آپ کی منتظر ہے،فیصلہ تو 25 جولائی کو ہونا ہے ،ان سازشیوں اور مہروں کے چہرے اس دن یاد رکھنا۔ ابھی نہیں تو کبھی نہیں۔

یہ بھی پڑھیں: یوسف رضا گیلانی نے تحریک انصاف کی اہم وکٹ گرادی

نواز شریف کی صاحبزادی کا کہنا تھا کہ خوشی کی بات یہ ہے کہ کوئی لیڈر ہے جو آپ کی خاطر،وطن عزیز کی خاطر، آپ کے ووٹ کی عزت کی خاطر ڈٹ کر کھڑا ہے اور کوئی بھی قربانی دینے کو تیار ہے۔خیال رہے کہ ایون فیلڈ ریفرنس کیس کا فیصلہ احتساب عدالت آج سنائے گی جبکہ فیصلے کو 7 دن کے لئے موخر کرنے کی نواز شریف کی درخواست کو مسترد کیا جاچکا ہے۔

نیو نیوز کی براہ راست نشریات، پروگرامز اور تازہ ترین اپ ڈیٹس کیلئے ہماری ایپ ڈاؤن لوڈ کریں

 

مزیدخبریں