دبئی، جعلی ویزے اور امیگریشن دستاویزات تیار کرنے والا گینگ گرفتار

دبئی، جعلی ویزے اور امیگریشن دستاویزات تیار کرنے والا گینگ گرفتار

فائل فوٹو

دبئی:متحدہ عرب امارات کے شہر دبئی میں جعلی ویزے اور امیگریشن دستاویزات تیار کرنے والا گینگ پکڑا گیا،ملزمان نے سرکاری اداروں اور محکموں کی جعلی مہریں بنوا رکھی تھیں ۔

بین الاقوامی میڈیا کے مطابق متحدہ عرب امارات کے شہر دبئی میں جعلی ویزے اور امیگریشن دستاویزات تیار کرنے والا گینگ پکڑا گیا، ملزمان نے مختلف سرکاری اداروں اور محکموں کی جعلی مہریں بنوا رکھی تھیں۔

عرب میڈیا کے مطابق دبئی پولیس نے 5افراد کو جعلی رہائشی ویزے تیار کرنے اور سرکاری محکموں کی جعلی مہریں استعمال کرنے کے جرم میں گرفتار کرلیا ہے، جعلسازی میں ملوث گروہ کے 3فراد کا تعلق پاکستان جبکہ 2 کا بھارت سے بتایا گیا ہے۔

ملزمان نے دبئی کارپوریشن آف ایمبولینس سروسز، دبئی اور شارجہ کے انٹرنیشنل ایئرپورٹس، دبئی ہیلتھ کیئر اتھارٹی اور دبئی میونسپلٹی کی جعلی مہریں بنوا رکھی تھیں۔یہ جعلساز گروہ پاسپورٹس میں ہیر پھیر کرنے، بڑی تعداد میں جعلی رہائشی ویزے تیار کرنے اور بینک اکاؤنٹس کی جعلی اسٹیٹمنٹس تیار کرنے میں بھی ملوث پایا گیا ہے۔

دبئی پولیس کے مطابق اطلاع ملی کہ ملزمان اپنے پاس موجود جعلی مہروں کی مدد سے لوگوں کو جعلی سرکاری دستاویزات تیار کرکے دیتے ہیں اور بدلے میں بھاری رقوم وصول کرتے ہیں، ملزمان کی تفصیل جاننے کے بعد سرکاری استغاثہ کی جانب سے سرچ وارنٹ حاصل کرکے ملزمان کو گرفتار کیا گیا۔

پولیس کے مطابق ملزمان کے دفتر پر چھاپے کے دوران ان کے زیر استعمال سامان اور سافٹ ویئر قبضے میں لے لیا گیا ہے جبکہ ملزمان کی نشاندہی پر ان لوگوں کو گرفتار کیا گیا ہے جنہوں نے پیسوں کے عوض جعلی امیگریشن دستاویزات تیار کروائی تھیں۔

ملزمان کو عدالت نے ایک، ایک ماہ قید کی سزا سنائی ہے، اس کے علاوہ انہیں ایک ایک ہزار درہم جرمانہ بھی ادا کرنا ہوگا جس کے بعد انہیں ڈی پورٹ کردیا جائے گا۔