ہالی وڈ کے ستارے کیسے جوان رہتے ہیں ، بڑے رازوں سے پردہ اٹھ گیا

ہالی وڈ کے ستارے کیسے جوان رہتے ہیں ، بڑے رازوں سے پردہ اٹھ گیا

ہالی وڈ کے ستارے کیسے جوان رہتے ہیں ، بڑے رازوں سے پردہ اٹھ گیا

ہالی ووڈ:   ڈاکٹر اوز کے شو میں ڈاکٹر کا کہنا ہے کہ جو فوری طور پر اپنی عمر سے 10 سے 15 سال جوان نظر آنا چاہتے ہیں لیکن سرجری یا بوٹوکس کے ممکنہ خطرات سے ڈرتے ہیں ان  کیلئے انتہائی سادہ، سستی، اور موثر ترکیب ، ان کا کہنا تھا  ہم نے اسے اپنے طور پر آزمایا اور اس کے نتائج پر خصوصی آرٹیکل لکھاڈاکٹر اوز نے ابھی تک یہ جھریوں کا راز اپنے اعلی ادائیگی کی حامل مشہور گاہکوں کے لیے محفوظ رکھا۔


انہوں نے کہا کہ اب انہیں اپنے ناظرین کو بتا دینا چاہیے کیونکہ وہ اب ان کے مسائلے سن سن کر تھک چکے ہیں۔ کچھ ہفتے پہلے انہوں نے اپنے شو کے تمام ناظرین کو سادہ حل سے آگاہ کیا جو پہلے وہ صرف مشہور گاہکوں کے ساتھ شئیر کرتے تھے۔انہوں نے یہ انسداد بڑھاپے کا معجزہ اس وقت دریافت کیا جب مختلف مشہور دوستوں اور صارفین جو نوجوان نظر آنے کے حل کی امید کے ساتھ اپنے کیریئر کو سرجری کیے بغیر لمبا کرنے کے لیے ان سے رابطے کر رہے تھےانہوں نے اپنے شو میں کہا کہ وہ متجسس تھے جب مہینوں کے تکلیف دہ ٹیسٹس اور تحقیق کے بعد، ان کی ٹیم ایک ایسے مصنوعہ کے قریب پہنچ گئی تھی”وٹامن C، K، A، اور حیاتی کیمیا صرف یہ کرتے ہیں کہ جلد کی تمام پرانی، مردہ جلد سے نجات دیتے ہیں تاکہ تازہ جلد بنانے میں آپ کی مدد ہو سکے۔

ہمارے ٹیسٹس ظاہر کرتے ہیں کہ آپ 14 دن سے کم وقت میں اپنے چہرے سے قریباً 10 سے 20 سال مٹا سکتے ہیں۔ حیاتی کیمیا خون کی گردش کو معمول پر لاتا ہے اور مضر مادوں کو جلد سے صاف کرتا ہےوٹامن C متاثرہ جلد میں گہرائی تک جذب ہو جاتی ہے اور نئے کولیجن کو متحرک کرتا ہے – ایک پروٹین جو جلد کو ملائم اور مضبوط بناتا ہے۔ یہ بناؤ سنگھار کے میدان کی اکثر کی خواہش ہے، کیونکہ 2009 کے مطالعے میں بیان کیا گیا، کہ بغیر ڈاکٹری نسخے کے حامل وٹامن C کو اپنی جلد پر لگانے سے واضح لکیروں اور جھریوں میں 60% تک کمی آ گئی۔