مشکل انتخابات جیتنے پراراکین کو مبارکباد ، پاکستان کو مدینہ جیسی ریاست بنائوں گا:عمران خان

05:56 PM, 8 Aug, 2018

اسلام آباد:تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ پاکستان کو مدینہ کی ریاست بنائوں گا ، پنجاب کی بھاری ذمہ داری پنجاب سے منتخب نمائندگان پر عائد ہوتی ہے ، وہ لوگوں سے عہد کر کے آئیں گے۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کے چیئرمین اور متوقع وزیراعظم عمران خان نے پنجاب اسمبلی کے نو منتخب اراکین کے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پنجاب کے ترقیاتی کاموں کی بھاری ذمہ داری پنجاب سے منتخب ہونے والے اراکین پر ہے۔

مزید پڑھیئے:عمران خان پنجاب ہاؤس میں وزیر اعلیٰ کی اینکسی میں رہیں گے، نعیم الحق

 

 عمران خان نے کہا کہ پاکستان کو مدینہ جیسی ریاست بنانے کا عہد کیا ہے ، مشکل انتخابات لڑنے پر سب کو مبارکباد دیتا ہوں ، کے پی میں سب سے آگے تھے اس لیے اصل نظریں پنجاب پر تھیں ۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ ہمیں ٹکٹ دینے کے عمل کو بہتر بنانا ہوگا ، کئی لوگوں کو ٹکٹ نہیں دیئے مگر وہ آزاد جیت گئے ، آزاد اراکین کو پی ٹی آئی میں خوش آمدید کہتا ہوں۔

مزید پڑھیئے:وزارت داخلہ نے حسن اور حسین نواز کے پاسپورٹ بلاک کر دئیے

 

 انھوں نے کہا کہ ہم ابھی سے میرٹ پر آئندہ الیکشن کی تیاری کریں گے، چاہتا ہوں پی ٹی آئی ایک ادارہ بنے، آپ سب پر بھاری ذمہ داری عائد ہوتی ہے، خیبرپختونخوامیں ہماری دو تہائی اکثریت ہے، پنجاب کی جنگ آپ سب نے لڑنی اور جیتی ہے۔

گذشتہ روز خیبرپختونخواہ کے نو منتخب ارکان سے خطاب کرتے ہوئے عمران‌ خان کا کہنا تھا کہ وزیراعلیٰ اور وزرا کی کارکردگی مانیٹرہوگی جو وزیر کارکردگی دکھائے گا، صرف وہ ہی اپنے عہدے پر رہے گا۔

مزیدخبریں