عمران خان نے پوری زندگی صرف جھوٹ بولنے میں مہارت حاصل کی، مریم اورنگزیب

اسلام آباد: وزیرمملکت برائے اطلاعات مریم اورنگزیب کا کہنا ہے کہ عمران خان بوکھلاہٹ اور گھبراہٹ کا شکار ہیں کیونکہ وہ جھوٹ بولتے ہیں اور انہوں نے پوری زندگی صرف جھوٹ بولنے میں مہارت حاصل کی ہے۔

عمران خان نے پوری زندگی صرف جھوٹ بولنے میں مہارت حاصل کی، مریم اورنگزیب

 اسلام آباد: وزیرمملکت برائے اطلاعات مریم اورنگزیب کا کہنا ہے کہ عمران خان بوکھلاہٹ اور گھبراہٹ کا شکار ہیں کیونکہ وہ جھوٹ بولتے ہیں اور انہوں نے پوری زندگی صرف جھوٹ بولنے میں مہارت حاصل کی ہے۔

چیئرمین تحریک انصاف کے خطاب کے رد عمل میں وزیرمملکت برائے اطلاعات مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ عمران خان صرف جلسوں اور کنٹینر پر عدالت لگانے کے عادی ہیں جب کہ عدالتیں حقائق اور ثبوتوں کی بنا پر فیصلے دیتی ہیں جو عمران خان کے پاس نہیں۔ ان کاکہنا تھا کہ عمران خان نے پوری زندگی صرف جھوٹ بولنے میں مہارت حاصل کی ہے وہ ایک بار پھر اپنے لگائے گئے الزامات کو ثابت کرنے میں بری طرح ناکام ہو رہے ہیں وہ بوکھلاہٹ اور گھبراہٹ کا شکار ہیں کیونکہ وہ جھوٹ بولتے ہیں۔

https://www.neonetwork.pk/26-Feb-2021/93600

مریم اورنگزیب  نے کہا کہ عمران خان کو کچھ سمجھ نہیں آرہا کہ وہ کیا کہیں اور کہاں جائیں وہ مریم نواز سے خوفزدہ ہیں اور ان سے متعلق بیانات دیتے ہیں جب کہ انہیں اس عمر میں خواتین کا احترام کرنا چاہے۔