106 سالہ خاتون کو پہلی نظر میں 66سالہ بزرگ سے محبت ہوگئی

106 سالہ خاتون کو پہلی نظر میں 66سالہ بزرگ سے محبت ہوگئی

برازیل: ویلیںٹائن کا مہینہ شروع ہوتے ہی پوری دنیا میں محبت کی باتیں ہو رہی ہیں. ایسے میں ہم آپ کو برازیل کے ایک ایسے ہی  جوڑے کے بارے میں بتا رہے ہیں جن کے بارے میں جان کر آپ بھی حیران ہو جائیں گے۔


پیار تو کبھی بھی،کسی سے اور کسی عمر میں بھی ہو سکتا ہے. اس جوڑی میں خواتین ولادمرا روڈرگس ڈی اولوےرا 106 سال کی ہیں تو ان کے ہونے والے شوہر اپرےسڈو ڈاس جیکب ان سے 40 سال چھوٹے یعنی 66 سال کے ہیں.

پہلی نظر میں ہوئی محبت

'دی سن' کے مطابق اولوےرا اور جیکب برازیل پراسگا واقع نوسا شهورا فاطمہ ریٹائرمنٹ ہوم میں رہتے ہیں. یوں تو دونوں کا کمرہ الگ الگ ہے، لیکن 2014 میں اسی پرانا ہوم میں پہلی بار دونوں کی نظریں ملی تو ایک دوسرے کو دل دے بیٹھے. اور یوں محبت  بڑھنے لگی۔

اس بزرگ جوڑے کی منگنی جشن کو یادگار بنانے کے لئے پرانا ہوم کے لوگوں نے دل کھول کر تیاریاں کی تھیں. تقریب میں چار لیئر والا بڑا کیک منگوایا گیا. ساتھ ہی گلاب سمیت دیگر پھولوں سے پورے پرانا ہوم کو سجایا گیا تھا. ولادمرا سفید لباس میں پہنچیں. اس موقع پر انہوں نے اپنے بالوں کو کافی اچھے طریقے سے سجایا تھا. ناخن پر پلس اور پیروں میں سلپر ان کی خوبصورتی چار چاند لگا رہے تھے. جیکب بھی اپنی چھڑی پکڑ کر پہنچے.دونوں نے گلاب کے پھولوں  کی پتیاں ہوا میں اڑا کر اپنی خوشی کا اظہار کیا.

جیکب نے کہا، 'میں نے جب ولادمرا کو پہلی بار دیکھا تھا تبھی سے ان سے محبت کرتا ہوں. میں جانتا ہوں کہ وہ مجھ سے زیادہ عمر رسیدہ ہیں، لیکن محبت میں یہ معنی نہیں رکھتا ہے. جب میں نے ان کے سامنے شادی کی تجویز پیش کی تو وہ فوری طور پر مان گئی تھیں. '

ولادمرا نے کہا، 'جیکب اور میں ایک دوسرے کو کافی محبت کرتے ہیں. ہم چاہتے ہیں کہ دونوں ایک ساتھ جیئے اور مریں۔

ڈاکٹر نے شادی سے روکا

جیکب مفلوج ہیں، اس ولادمرا چاہتی ہیں کہ شادی کے بعد وہ ان کے ساتھ ہی رہیں. وہ جیکب کے لئے خود سے کھانا بنانا چاہتی ہیں. تاہم ڈاکٹر نے انہیں شادی کرنے سے انکار کر دیا ہے. ان کا کہنا ہے کہ زیادہ عمر ہونے کی وجہ سے ان کی صحت نازک ہے، ایسے میں وہ انہیں شادی کی اجازت نہیں دے سکتے.

ویڈیو دیکھیں

نیوویب ڈیسک< News Source