بلال سعید نے گانے”قبول ہے“ پر معافی مانگ لی، وضاحتی وڈیو جاری

بلال سعید نے گانے”قبول ہے“ پر معافی مانگ لی، وضاحتی وڈیو جاری

اسلام آباد :گلوکار بلال سعید نے اپنے نئے گانے”قبول ہے“ سے لوگوں کی دل آزاری پر معافی مانگ لی۔


View this post on Instagram
We realize what has happened over the past few days has hurt your sentiments deeply. We as Muslims, as decent human beings and as artists will never, ever trivialize or condone disrespect to Islam or any other religion, race, caste, colour or creed. If we have unknowingly hurt anyone’s sentiments we apologise to you all with all our heart. Please find the video below as a sincere apology from myself, Saba Qamar and the rest of the team. . #BilalSaeed #SabaQamar #Qubool #OneTwoRecords

A post shared by Bilal Saeed (@bilalsaeed_music) on

انہوں نے ایک وڈیو شیئر کی ہے جس میں انہوں نے کہا کہ انہوں نے مسجد میں رقص نہیں کیا وہ ایسا کرنے کا سوچ بھی نہیں سکتے وہ اللہ پاک کو حاضر ناظر جان کر یہ کہتے ہیں کہ انہوں نے مسجد میں نہ توموسیقی چلائی اور نہ ہی ڈانس کیا ہے اور اس بات کی گواہ وہاں موجود مسجد کی انتظامیہ بھی ہے۔

انہوں نے کہا کہ اس سے قبل بھی مساجد میں فوٹو شوٹ ہوئے ہیں اور انہوں نے بھی صرف فوٹو شوٹ کیا ہے اور جو انٹرنیٹ پر کلپ شیئر ہوا ہے اس میں وہ ڈانس نہیں کر رہے تھے بلکہ فوٹو شوٹ کے لیے وہ پوز لیا ہوا تھا۔

انہوں نے کہا کہ وہ معذرت خواہ ہیں کہ ان کے اس پوز سے غلط فہمی پیدا ہوئی اور لوگوں کی دل آزاری ہو ئی ہے جس پر وہ معافی مانگتے ہیں۔