پاکستان میں استعمال شدہ اسمارٹ فون خریدنے سے پہلے 5 چیزیں چیک کریں

پاکستان میں استعمال شدہ اسمارٹ فون خریدنے سے پہلے 5 چیزیں چیک کریں

اسلام آباد: استعمال شدہ اسمارٹ فونز  کافی کم قیمت پر حاصل کرنے کا ایک بہت اچھا طریقہ ہے۔ ٹیکس کی زیادتی کی وجہ سے  پاکستان میں  نئے اسمارٹ فونز پاکستان خریدنے کم ہوگئے ہیں ،اور  استعمال شدہ فونز کا بازار بڑھ رہا ہے۔

مگر آپ پاکستان میں اسمگل یا غیر رجسٹرڈ فون خریدنے کے لیےبہت سارے طریقوں سے دوچار ہوسکتے ہیں۔ پی ٹی اے کے نئے قواعد کے ساتھ ، ایک ورکنگ سم کارڈ والا ہر فعال فون ریگولیٹری اتھارٹی کے ساتھ رجسٹرڈ ہونا ضروری ہے۔

بہت سارے لوگ گمشدہ یا خراب ہونے والے پرزوں والے فون خریدنے میں بھی دھوکہ دیتے ہیں کیونکہ وہ جلدی میں  اس کی  اچھی طرح جانچ نہیں کرتے تھے۔مگر ہم بتائیں گے کہ استعمال شدہ فونز خریدنے سے پہلے کیا کرنا ہوگا۔

استعمال شدہ اسمارٹ فونز خریدنے سے پہلے چیزوں کی ایک فہرست یہ ہے جو چیک کی جانی ضروری ہیں ۔

۔ آئی ایم ای آئی رجسٹریشن

اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا سم کارڈ آپ کے فون پر کام کرے تو پی ٹی اے کی رجسٹریشن ضروری ہے۔ ڈیوائس دوسری صورت میں معمول کے مطابق کام کرے گی ، لیکن کسی بھی سیلولر سرگرمی کو بلاک کردیا جائے گا جب تک کہ آلے کا IMEI نمبر ریگولیٹری اتھارٹی کے ساتھ رجسٹرڈ نہ ہو۔ مزید یہ کہ ایک نیا فون لسٹ کرنے میں آپ کو پہلے جگہ پر آلے کی ادائیگی سے زیادہ لاگت آسکتی ہے۔

۔آپریٹنگ پورٹس ، اسپیکر ، اور کیمرا

اسمارٹ فون خریدنے سے پہلے آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ ڈیوائس کے تمام لوازمات کام کر رہےہیں۔ ہیڈ فون اور چارجنگ پورٹس اکثر ڈھیلی ہوجاتی ہیں اور مناسب طریقے سے کام نہیں کرتی ہیں۔ اگرموبائل میں یہ  نقص ہے تو اچھے معیار کے پرزے بدلنے میں کافی رقم خرچ ہوسکتی ہے۔

کیمروں کی جانچ پڑتال کرتے وقت ، کیمرہ ایپ پر ہر موڈ کی جانچ کریں ، بشمول پورٹریٹ ، نائٹ ، وغیرہ۔ اسی طرح ، اگلے اور پچھلے دونوں کیمرے چیک کریں اور ان دونوں کے ساتھ زوم کرنے کی کوشش کریں۔

۔اسکرین اور ٹچ حساسیت

خراب شدہ یا ٹوٹی ہوئی اسکرین استعمال کرنے میں انتہائی پریشان کن اور مرمت  بہت مہنگی ہوسکتی ہے۔ اسی لئے آپ کو یہ چیک کرنے کی ضرورت ہے کہ آپ جس فون کو خریدنے جارہے ہیں اس میں اصلی ڈسپلے پینل ہے یا نہیں۔

اسکرین اچھی ہے یا نہیں اور مناسب طریقے سے کام کرتی ہے اس کی جانچ کرنے کے  لیے آپ سفید ، خالی اسکرین کھول سکتے ہیں۔ اگر رنگ گرم ہیں اور ان میں زرد رنگ ہے تو سکرین اصلی ہے۔ اگر سفید کے نیلے رنگ کے رنگ کے اندھیرے ہوتے ہیں یا یہ روشن سفید ہے ، تو شاید ماضی میں اسکرین تبدیل یا مرمت کی گئی ہو۔

آپ کے فون کی ٹچ حساسیت کو جانچنے کے لئے مختلف ایپلی کیشنز کو ڈاؤن لوڈ کیا جاسکتا ہے۔ یہاں کچھ ایپس ہیں جو آپ کو پلے اسٹور یا ایپ اسٹور پر مل سکتی ہیں

ٹچ اسکرین ٹیسٹ (پلے اسٹور)

ملٹی ٹچ ٹیسٹر (پلے اسٹور)

Digitizer (ایپ اسٹور)

LCD (ایپ اسٹور)

کارکردگی اور بیٹری

آئی او ایس اور اینڈروئیڈ دونوں پر سی پی یو زیڈ جیسی ایپس کو ڈاؤن لوڈ کرکے فون کی کارکردگی کا اندازہ لگایا جاسکتا ہے۔ یہ آپ کو باکس پر یا بیچنے والے کے ذریعہ دی گئی وضاحتیں کو جانچنے میں مدد کر سکتے ہیں۔

اسمارٹ فون کی بیٹریاں تبدیل کرنا بھی مشکل اور مہنگا ہوسکتا ہے۔ اگر آپ کوئی ایسی ڈیوائس خرید رہے ہیں جس میں ایک ہٹنے والی بیٹری ہے تو اسے باہر لےجائے اور پانی کے کسی نقصان کو چیک کریں۔ ایسی بیٹری مت خریدیں جو دونوں طرف پوری طرح ہموار نہ ہو۔

اگر فون میں ٹھیک بیٹری نہیں ہے تو ، بیٹری کی صحت کی ایپلی کیشن ڈاؤن لوڈ کرنے کی کوشش کریں اور پھر آلہ میں موجود اصلی صلاحیت کی جانچ کریں۔

جسمانی ظاہری شکل اور سانچے

لوازمات کی جانچ پڑتال کے بعد ، آلہ کی جسمانی شکل اور سانچے کو بھی چیک کریں۔

نگرانی کریں کہ آیا فون میں کوئی جسمانی نقائص ہے۔

کسی بھی ڈینٹ ، دراڑ یا خروںچ کے لئےآلہ سکین کریں۔

چیک کریں کہ کیا رنگ کسی کونے سے ختم ہوچکا ہے۔

یہ چیزیں کسی فون کے کام کرنے کے لیے ضروری نہیں ہوسکتی ہیں ، لیکن وہ ہمیشہ استعمال شدہ فون کی قیمت میں اپنا حصہ ڈالتی ہیں۔