بھارتی فوج کے مظالم جاری، مزید 7کشمیری شہید کر دیے

بھارتی فوج کے مظالم جاری، مزید 7کشمیری شہید کر دیے
اگست میں بھارتی فوج نے 34 کشمیریوں کا شہید کیا تھا، فوٹو فائل

سری نگر: بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر کے مختلف علاقوں میں سرچ آپریشن کے دوران فائرنگ کرکے مزید 7 کشمیریوں کو شہید کردیا۔


کشمیر میڈیا سروس کے مطابق بھارتی فوج نے ایک بار پھر ریاستی دہشت گردی کا مظاہرہ کرتے ہوئے مقبوضہ کشمیر کے مختلف علاقوں میں سرچ آپریشن کے دوران فائرنگ سے 7 کشمیری نوجوانوں کو شہید کردیا۔

قابض فوج نے مقبوضہ کشمیر کے علاقے سوپور میں علاقے کا  محاصرہ کرکے سرچ آپریشن میں 2 کشمیریوں کو شہید کردیا جس کے بعد کپواڑا کے علاقے میں بھی سرچ آپریشن کیا گیا جس میں 3 نوجوانوں کو فائرنگ سے شہید کردیا گیا اور 2 نوجوانوں کو ریاسی کے علاقے میں شہید کیا گیا۔

 بھارتی فورسز نے علاقے میں سرچ آپریشن کے نام پر گھر گھر تلاشی لی، سرچ آپریشن میں گن شپ ہیلی کاپٹرز بھی استعمال کیے گئے جب کہ علاقے میں انٹرنیٹ سروس معطل ہے اور تعلیمی ادارے بھی بند ہیں۔

دوسری جانب گزشتہ روز ہندواڑہ میں 2 نوجوانوں کی شہادت پر مختلف علاقوں میں شٹر ڈاؤن ہڑتال کی جارہی ہے۔ سڑکوں پر ٹریفک نہ ہونے کے برابر ہے جب کہ نہتے کشمیریوں کو احتجاج سےروکنے کے لیے بھارتی فوج کی بھاری نفری تعینات کی گئی ہے۔

خیال رہے کہ بھارتی فوج نے گزشتہ ماہ (اگست) میں 34 کشمیری مسلمانوں کو شہید کیا جن میں ایک خاتون بھی شامل تھی جبکہ پیلٹ گنگنز کے استعمال اور آنسو گیس کی شیلنگ سے 483 افراد شدید زخمی بھی ہوئے۔