ہرتیک روشن بارے وہ معلومات جو آج تک کسی کو معلوم نہیں

ہرتیک روشن بارے وہ معلومات جو آج تک کسی کو معلوم نہیں

ممبئی: بالی وڈ کے پہلے سپر ہیروز مانے جانے والے ہرتیک روشن  43 سال کے ہو گئے ہیں. سال 2000 میں اپنی پہلی فلم 'کہو نہ پیار ہے' کے ساتھ بالی ووڈ میں خوبصورت انٹری دی۔ نیلی آنکھوں اور شاندار باڈی کے حامل اداکار  کو 'یونانی گاڈ'  بھی کہا جاتا ہے. تاہم گزشتہ  سال ریتک کے لئے کافی مشکلوں اور تنازعات سے بھرا رہا ہے.تاہم رواں ماہ انکی فلم قابل بھی ریلیز ہونے والی ہے انہیں اس فلم سے کافی امیدیں ہیں. اپنی بیوی سے طلاق اور کنگنا رنوت کے ساتھ ہوئے جھگڑے کے بعد گزشتہ سال رتک خبروں میں تو رہے لیکن صرف تنازعات میں ہی گِھرے رہے.


ہرتیک روشن  کی پیدائش 10 جنوری، 1974 میں ایک فلمی خاندان میں ہوئی.ہرتیک روشن کے والد راکیش روشن ایکٹر اور فلم ڈائریکٹر ہیں. ان کی ماں پنکی، پروڈیوسر اور ڈائریکٹر جے اوم پرکاش کی بیٹی ہیں. وہیں ریتک کے چچا راجیش روشن مشہور موسیقی ڈائریکٹر ہیں. ریتک نے ایک انٹرویو میں بتایا تھا کہ وہ بچپن سے ہی بہت سے صحت کے مسائل کا شکار رہے ہیں اور انہیں بولنے میں بھی تکلیف ہوتی تھی. وہ طویل عرصے تک هكلاتے تھے.

اپنی  صحت سے متعلق مسائل کے بعد بھی رتک نے بالی ووڈ میں قدم رکھنے سے پہلے نہ صرف مکمل تیاری کی  کیونکہ وہ  ایک اداکار بننا چاہتے تھے. بچپن میں ہرتیک روشن  'خدا دادا' اور 'امید' جیسی فلموں میں سپورٹنگ رول اور رقص کرنے کا کام کر چکے تھے.

ہرتیک روشن  نے سال 2000 میں فلم 'کہو نہ پیار ہے' سے بالی ووڈ میں قدم رکھا اور یہ فلم بہت بڑی ہٹ ثابت ہوئی. فلم میں ایکٹنگ کے ساتھ ہی رتک کے ڈانس نے بھی لوگوں کو دیوانہ بنا دیا تھا.

اپنی پہلی ہی فلم سے ہرتیک روشن  سپر اسٹار بن گئے تھے.لیکن ریتک صرف ایک طرح کی فلمیں نہیں کرنا چاہتے تھے اور اُسی سال وہ 'فضا' جیسی فلم کا حصہ بنے جس میں انہوں نے ایک کشمیری لڑکے کی کردار ادا کیا تھا. اگرچہ یہ فلم ہٹ نہیں رہی، لیکن فلم میں ہرتیک روشن  کے کام کو کافی سراہا گیا.'فضا' کے علاوہ ہرتیک روشن  ایک اور دہشت گردی پر مبنی فلم 'مشن کشمیر' کا حصہ بنے جس میں ان کی ایکٹنگ کی کافی تعریف ہوئی. یہ فلم ایک بڑی ہٹ رہی.

2001 میں ریتک کرینہ کپور کے ساتھ فلم 'یادیں' میں نظر آئے. یہ فلم فلاپ رہی لیکن اس کے بعد ہرتیک  اور کرینہ کی جوڑی ہٹ ہوئی اور کئی فلموں میں نظر آئے.

اسی سالہرتیک روشن شاہ رخ خان اور امیتابھ بچن جیسی ملٹيسٹارر فلم 'کبھی خوشی کبھی غم' میں نظر آئے. اس فلم میں بھی ریتک کی جوڑی کرینہ کے ساتھ تھی. اس کے علاوہ 'میں محبت کی دیوانی ہوں'، 'مجھ سے دوستی کرو گے' جیسی فلموں میں یہ جوڑی ساتھ نظر آئی.

ہرتیک روشن  کی پہلی سب سے بڑی فلاپ فلم تھی 'آپ مجھے اچھے لگنے لگے'. اس فلم میں وہ 'کہو نہ پیار ہے' کے بعد دسري بار امین پٹیل کے ساتھ نظر آئے تھے. 2002 میں ہی ان کی دوسری فلم 'نہ تم جانو نہ ہم' بھی کوئی کمال نہیں کر پائی. اس کے بعد 'مجھ سے دوستی کرو گے'، 'میں محبت کی دیوانی ہوں' بھی فلاپ رہی اور ناظرین کو سنیما گھر تک نہیں لا سکی.

اس کے بعد ہرتیک روشن  ایک بار پھر اپنے باپ کی ہدایت پر کام کرتے نظر آئے اور فلم 'کوئی مل گیا' بڑی ہٹ ثابت ہوئی.

2004 میں رتیک نے صرف ایک فلم کی، 'مقصد'. اس فلم کے ڈائریکٹر تھے ان کے بچپن کے دوست فرحان اخترفرحان نے کہا کہ ہرتیک روشن  کو اپنی پہلی فلم 'دل چاہتا ہے' میں بھی لینا چاہتے تھے لیکن ڈےٹس کے مسائل کی وجہ سے ایسا نہیں ہو سکا.

2006 میں رتیک فلم 'كرش' میں نظر آئے اور ناظرین کو یہ انڈین سپر ہیرو کافی پسند آیا.

ہرتیک روشن  سپر ہٹ فلم 'دھوم' کے سیکول 'دھوم -2' میں نظر آئے. تاہم فلم میں یہ رول منفی تھا لیکن اسے کافی تعریف ملی اور رتیک روشن کو اپنا تیسرا سب سے بہتر ایکٹر ایوارڈ ملا.

2008 میں رتیک ڈائریکٹر اشوتوش گوارےكر کی فلم 'جودھا اکبر' میں نظر آئے. اےشوريا کے ساتھ آئی اس فلم میں بھی رتیک کی ایکٹنگ کی خاصی تعریف ہوئی.

'خواہش'، 'پاگل 4' اور 'پتنگ' جیسی فلموں کے بعد ہرتیک روشن  فرحان اختر اور ابھے دیول کے ساتھ فلم 'زندگی نہ ملے گی دوبارہ' میں نظر آئے. یہ فلم بھارت اور بیرون ملک میں کافی ہٹ رہی.

کئی سالوں کے بعد ہرتیک روشن  ایک بار پھر اشوتوش گوارےكر کے ساتھ منسلک اور فلم 'موهنجوداڑو' لے کر آئے. گزشتہ سال اگست میں آئی رتک کی یہ فلم باکس آفس پر اکشے کمار کی 'رستم' سے ٹکرائی. یہ فلم بھی کوئی بڑا کمال نہیں کرسکی.

اسی ماہ 25 جنوری کو ہرتیک روشن  فلم 'قابل' میں نظر آنے والے ہیں. یہ فلم سینما گھروں میں شاہ رخ خان کی 'رئیس' سے ٹکرانے والی ہے.

سن 2000 میں رتیک روشن اور سوزین خان نے شادی کی تھی.

لیکن رتیک اور سوزین کی یہ شادی زیادہ طویل نہیں چل سکی. سال 2013 میں اس جوڑے نے رشتہ کو ختم کرنے کی بات کی تصدیق کر دی.تاہم  گزشتہ سال نومبر میں انکی طلاق کی تصدیق کردی گئی۔

اس سب کے درمیان گزشتہ سال ہرتیک روشن  اپنی کو اسٹار کنگنا رنوت کے ساتھ متنازعہ تعلقات کی خبروں میں بھی گھرے رہے۔رتیک روشن اور کنگنا رنوت نے فلم 'كرش' میں ساتھ کام کیا تھا.

شہباز سعیدآسی< Editor

شہبازسعیدآسی نیوٹی وی کےویب اور بلاگ ایڈیٹر ہیں،روزنامہ نئی بات میں کالم بھی لکھتے ہیں