عالمی بینک نے پاکستان کو کورونا ویکسین کی خرید اری کے لئے 153 ملین ڈالر کی منظوری دیدی

عالمی بینک نے پاکستان کی کورونا ویکسین کی خرید اری کے لئے 153 ملین ڈالر کی منظوری دیدی

اسلام آباد: عالمی بینک نے پاکستان کی ( COVID-19 ) ویکسین  کی خرید کے لئے 153 ملین ڈالر کی منظوری دیدی 

ورلڈ بینک کے بورڈ آف ایگزیکٹو ڈائریکٹرز نے پاکستان میں جاری قومی ویکسین مہم کو سپورٹ کرنے کے لئے 153 ملین ڈالر کی دوبارہ ادائیگی کے لئے  (PREP) منصوبے کی تنظیم نو کی منظوری دی ہے۔

یہ فنڈز  وفاقی حکومت کی درخواست پر دوبارہ کام کرنے اور محفوظ اور موثر COVID-19 ویکسین کی خریداری اور ان کی تعیناتی کے لئے مالی اعانت فراہم کریں گے جو عالمی بینک کے اہلیت کے معیار پر پورا اترتے ہیں۔ اس منصوبے سے صحت کی اپنی ترجیحی اور اہل آبادی کیلئے ویکسینیشن مہم پر عمل درآمد کرنے کی صلاحیت کو تقویت ملے گی۔

پاکستان کے لئے ورلڈ بینک کے کنٹری ڈائریکٹر ، ناجی بنہاسین نے کہا ، کوویڈ ۔19 کی تیسری لہر مارچ 2021 میں پاکستان میں ابھری اور لاکھوں لوگوں کی جان اور روزگار کو خطرہ بنا رہی ہے۔ "عالمی بینک اس صحت عامہ کے بحران سے نمٹنے میں ویکسینیشن سمیت ، اور وبائی امراض کے معاشرتی اور معاشی اثرات سے نمٹنے کے لئے مدد فراہم کرنے کے لئے پاکستان کی مدد کرنے کے لئے پرعزم شراکت دار ہے۔"

پاکستان میں ویکسین کے لئے اس مالی اعانت کے علاوہ ، عالمی بینک نے افغانستان ، بنگلہ دیش ، نیپال اور سری لنکا میں ویکسینیشن کی خریداری اور رول آؤٹ کی کوششوں کی مدد کے لئے مجموعی طور پر 768.5 ملین ڈالر فراہم کیے ہیں۔

مالی اعانت کے علاوہ ، بینک جنوبی ایشیا کے ممالک کے لئے منصفانہ اور مساوی ویکسین حکمت عملیوں کے ڈیزائن اور تعینات کرنے کے مختلف پہلوؤں پر تکنیکی مدد اور علم سے متعلق ورکشاپس مہیا کررہا ہے۔