اسلام آباد: سپریم کورٹ کے حکم پرمتروکہ وقف املاک کے سابق چیئرمین آصف ہاشمی کو گرفتار کر لیا گیا۔ متروکہ وقف املاک بورڈ کے پلاٹوں میں خورد برد سے متعلق کیس کی سماعت کے دوران سابق چیئرمین متروکہ وقف املاک بورڈ اور پیپلز پارٹی کے رہنما آصف ہاشمی عدالت میں پیش ہوئے۔ چیف جسٹس نے حکم دیا کہ آصف ہاشمی کو عدالت میں ہی گرفتار کر لیا جائے جس پر ایف آئی اے اہلکاروں نے فوری طور پر انہیں گرفتار کر لیا۔

ملزم کے وکیل نے بتایا کہ آصف ہاشمی نے کئی کیسز میں عبوری ضمانت حاصل کر رکھی ہے۔ اس موقع پر ایڈیشنل اٹارنی جنرل رانا وقار نے عدالت کو بتایا کہ آصف ہاشمی کے خلاف کئی کیسز اب بھی ایسے ہیں جن میں انہوں نے ضمانت نہیں کرائی۔ ان کے خلاف کچھ کیسز کا لاہور میں بھی ٹرائل جاری ہے جبکہ کچھ مقدمات نیب میں بھی زیر سماعت ہیں۔

چیف جسٹس نے حکم دیا کہ آصف ہاشمی کی جن کیسز میں ضمانت نہیں ہوئی ان میں گرفتار کر لیا جائے۔ چیف جسٹس کے استفسار پر بتایا گیا کہ لاہور کے سپیشل جج محمد رفیق نے آصف ہاشمی کو ضمانت دی ۔ چیف جسٹس نے حکم دیا کہ آصف ہاشمی کا باقاعدہ ٹرائل شروع کیا جائے اور جہاں،۔ جہاں ان کے خلاف کیسز چل رہے ہیں ان کا ٹرائل مکمل کیا جائے۔

نیو نیوز کی براہ راست نشریات، پروگرامز اور تازہ ترین اپ ڈیٹس کیلئے ہماری ایپ ڈاؤن لوڈ کریں