ہسپتالوں اور آئی سی یو میں کورونا مریضوں کی تعداد میں اضافہ ہو رہا ہے: اسد عمر

ہسپتالوں اور آئی سی یو میں کورونا مریضوں کی تعداد میں اضافہ ہو رہا ہے: اسد عمر
سورس: فوٹو: بشکریہ ٹوئٹر

اسلام آباد: وفاقی وزیر منصوبہ بندی اور نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر (این سی او سی) اسد عمر نے کہا ہے کہ ہسپتالوں اور آئی سی یو میں کورونا مریضوں کی تعداد میں بتدریج اضافہ ہو رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اسد عمر نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری اپنے بیان میں کہا کہ کورونا وائرس کی بھارتی قسم خطے میں تباہی کا باعث بن رہی ہے اور کورونا کے تشویشناک مریضوں کی تعداد میں بھی اضافہ ہو رہا ہے، عوام سے اپیل ہے کہ وہ کورونا ایس او پیز پر عمل کریں اور ویکسی نیشن کرائیں، اپنی اور دوسروں کی زندگیوں کو خطرات میں نہ ڈالیں۔

دوسری جانب سندھ میں کورونا پھر سر اٹھانے لگا جس کے بعد دوبارہ پابندیاں عائد کر دی گئی ہیں، صوبے میں ریسٹورنٹس کے اندر کھانے پر پابندی لگائی گئی ہے اور پبلک ٹرانسپورٹ بھی 50 فیصد مسافروں کے ساتھ چلے گی جبکہ سنیما ہالز بھی کھلنے سے پہلے ہی بند کردیئے گئے ہیں۔

واضح رہے کہ ملک میں کورونا وائرس کے پھیلاؤ میں مزید اضافہ ہوا ہے اور مثبت کیسز کی شرح 5 فیصد سے اوپر چلی گئی ہے۔ این سی اوسی کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹے میں کوروناکے 2 ہزار 545 نئے کیسز رپورٹ ہوئے جبکہ 14 جولائی کو 48 ہزار 910 ٹیسٹ کئے گئے اور وبا سے مزید 47 افراد انتقال کرگئے ہیں۔