آفریدی نے اپنے وطن،کشمیریوں کی پاکستان سے محبت کی تضحیک کی:خواجہ آصف

آفریدی نے اپنے وطن،کشمیریوں کی پاکستان سے محبت کی تضحیک کی:خواجہ آصف
کیپشن: فائل فوٹو

لاہور: پاکستان ٹی 20 کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان شاہد خان آفریدی کے کشمیر سے متعلق بیان پر ایک ہنگامہ برپا ہے اور سیاسی و سماجی اور سوشل میڈیا پر بوم بوم کو شدید تنقید کا نشانہ بھی بنایا جارہا ہے۔

اسی تناظر میں سابق وفاقی وزیر خارجہ اور پاکستان مسلم لیگ(ن) کے سینئر رہنما خواجہ آصف نے بھی شاہد آفریدی کو تنقید کی لپیٹ میں لے لیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹرپر پیغام جاری کرتے ہوئے خواجہ آصف نے کہا کہ شاہد آفریدی نے اپنے وطن کی تضحیک کی، کشمیریوں کی پاکستان سے محبت کی بھی تضحیک کی گئی۔انہوں نے مزید لکھا کہ مجھے شاہد آفریدی سے محبت ہے۔ سوال ان کی عقل سے باہر تھا۔

خیال رہے کہ شاہد آفریدی کا ایک تقریب کے دوران کشمیری جدوجہد کے حوالے سے ایک بیان سوشل میڈیا پر وائرل ہوا۔جس پر صارفین ملے جلے ردعمل کا اظہار کررہے ہیں۔ اس بیان کی وضاحت کرتے ہوئے شاہد آفریدی کا کہنا تھا کہ میں کشمیریوں کی جدوجہد کا احترام کرتا ہوں، انھیں ان کا حق ضرور ملنا چاہیے۔

شاہد آفریدی نے مزید کہا کہ کشمیری عوام پاکستان سے محبت کرتے ہیں، ان کا حق ملنا چاہیے، بھارتی میڈیا میرا بیان توڑ مروڑ کر پیش کر رہا ہے، میں کشمیریوں کی جدوجہد کا احترام کرتا ہوں۔