سوناکشی سنہا کی اصل ماں کون ہے، بڑے راز سے پردہ اٹھ گیا?

سوناکشی سنہا کی اصل ماں کون ہے، بڑے راز سے پردہ اٹھ گیا?

ممبئی :  دنیا بھر میں طرح طرح کی افواہیں گردش کرتی رہتی ہیں جن کا حقیقت سے دور تک بھی تعلق نہیں ہوتا۔ ایسی ہی ایک افواہ بالی ووڈ اداکارہ سوناکشی سنہا کے بارے میں گردش میں ہے اور کہا جاتا ہے کہ وہ اپنی ماں پونم سنہا کی حقیقی بیٹی نہیں ہیں بلکہ وہ اپنے باپ شتروگھن سنہا اور اداکارہ رینارائے کی ناجائز بیٹی ہیں۔یہ افواہ اس وقت پھیلی جب سوناکشی سنہا نے 2010ءمیں سلمان خان کے مدمقابل دبنگ فلم میں انٹری دی۔


مداحوں کو یہ دیکھ کرشدید حیرت ہوئی کہ سوناکشی سنہا کا ناک نقشہ اپنی ماں پونم سنہا کی بجائے ماضی کی اداکارہ رینارائے سے ملتا ہے۔ اس افواہ کو شتروگھن سنہا اور رینارائے کے ماضی کے معاشقے نے اور زیادہ تقویت دی جس کے بعد ہر طرف سے سوالات کی بوچھاڑ ہو گئی۔ واضح رہے کہ اداکار شتروگھن سنہا اور اداکارہ رینارائے کا سات سال تک معاشقہ چلتا رہا ہے۔

1980ءمیں شتروگھن سنہا نے پونم سنہا سے شادی کر لی تھی لیکن شادی کے بعد بھی ان کا رینارائے سے معاشقہ چلتا رہا اور اس بات کا انہوں نے اپنی سوانح حیات میں بھی اعتراف کیا ہے۔ سوناکشی کی والدہ ہونے کے حوالے سے رینارائے نے تمام خبروں کی تردید کر دی تھی اور کہا تھا کہ جب انہوں نے ایک فلم میں کام کیاتو انہیں خود بھی اداکارہ آشاپاریکھ کی بیٹی قرار دیا گیا تھا۔

بظاہر دیکھا جائے تو سوناکشی اور رینارائے میں بے حد مماثلت ہے اور 2013ءمیں بننے والی فلم ہمت والا میں بھی سوناکشی نے رینارائے کی طرح کا روپ دھارا تھا لیکن مقتدر حلقوں کا کہنا ہے کہ ان باتوں میں کوئی صداقت نہیں ہے۔ بالی ووڈ پر نظر رکھنے والے لوگوں کا کہنا ہے کہ سوناکشی سنہا 1987ءمیں پیدا ہوئی تھیں جبکہ ان کے والد نے 1980ءمیں شادی کی تھی اور ان کا رینارائے سے شادی کے بعد بھی 1981ءتک معاشقہ چلتا رہا ہے۔ رینارائے نے پاکستانی کرکٹر محسن حسن خان سے یکم اپریل 1983ءکو کراچی میں شادی کر لی تھی جس سے ان کی ایک بیٹی صنم خان ہے۔