یو اے ای نے آرمی چیف کو ’آرڈر آف دی یونین‘ اعزاز سے نواز دیا

یو اے ای نے آرمی چیف کو ’آرڈر آف دی یونین‘ اعزاز سے نواز دیا

دبئی: آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کو متحدہ عرب امارات (یو اے ای) کے دوسرے اعلیٰ ترین اعزاز ’آرڈر آف دی یونین‘ سے نوازا گیا ہے۔ 

تفصیلات کے مطابق آرمی چیف متحدہ عرب امارات (یو اے ای) کے سرکاری دورے پر ہیں جہاں یو اے ای کے صدر شیخ محمد بن زید النہیان نے ان کا استقبال کیا جس کے بعد دونوں کے درمیان ملاقات ہوئی۔ 

پاک فوج کے تعلقات عامہ کے شعبہ (آئی ایس پی آر) کی جانب سے جاری بیان میں بتایا گیا ہے کہ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کو امارات کے دوسرے اعلیٰ ترین اعزاز ’آرڈر آف دی یونین‘ سے نوازا گیا ۔ 

بعد ازاں آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اور یو اے ای کے صدر شیخ محمد بن زید النہیان کے درمیان ملاقات ہوئی جس دوران باہمی دلچسپی کے امور، دفاع اور سیکیورٹی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ 

آئی ایس پی آر کے مطابق ملاقات کے دوران علاقائی سیکیورٹی اور مشرق وسطیٰ کی صورتحال پر گفتگو بھی ہوئی جبکہ اماراتی صدر نے آرمی چیف کے پاک، امارات دفاعی تعاون کیلئے اقدامات کو سراہا ۔ 

اماراتی صدر نے ہر شعبہ میں دونوں ممالک کے تعلقات کو مزید مضبوط کرنے کے عزم کا اظہار کیا جبکہ آرمی چیف جنرل نے اماراتی صدر سے اظہار تشکر کرتے ہوئے میڈل کا حصول اعزاز قرار دیا۔ 

آرمی چیف نے کہا کہ یہ اعزاز دونوں ممالک کے مابین دوستانہ تعلقات کی مضبوطی کا عکاس ہے جبکہ پاکستان اور متحدہ عرب امارات (یو اے ای) کے ساتھ تعاون میں مزید وسعت کا خواہاں ہے۔ 

مصنف کے بارے میں