جاوید ہاشمی صاحب کی چادر چار دیواری پر حملہ ایک نیچ حرکت ہے، مریم نواز

جاوید ہاشمی صاحب کی چادر چار دیواری پر حملہ ایک نیچ حرکت ہے، مریم نواز
کیپشن:    جاوید ہاشمی صاحب کی چادر چار دیواری پر حملہ ایک نیچ حرکت ہے، مریم نواز سورس:   فائل فوٹو

لاہور: مسلم لیگ (ن) کی نائب صدر مریم نواز نے جاوید ہاشمی کے گرفتاری کے معاملے پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ جاوید ہاشمی صاحب کی چادر چار دیواری پر حملہ ایک نیچ حرکت ہے اور گھٹیا سوچ اور ذہنیت کی عکاس ہے جس کی ہم شدید مذمت کرتے ہیں۔

مریم نواز نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری کردہ اپنے پیغام میں کہا ہے کہ سینئر لیگی رہنما جاوید ہاشمی صاحب کی چادر چار دیواری پر حملہ ایک نیچ حرکت ہے اور گھٹیا سوچ اور ذہنیت کی عکاس ہے جس کی ہم شدید مذمت کرتے ہیں۔ ان کا مزید کہنا تھا کہ جو چاہے کر لو، وقت بدل رہا ہے۔ اس وقت سے ڈرو جب اپنے بچاو کے لیے تمھارے پاس حکومت اور حکومتی طاقت نہیں رہے گی۔ انشاءاللّہ فتح حق اور سچ کی ہوگی۔

دوسری جانب لیگی رہنما جاوید ہاشمی نے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹ سے ویڈیو پیغام جاری کیا جس میں بتایا کہ پولیس ان کی گرفتاری کے لیے رہائشگاہ پر پہنچ گئی ہے اور وہ پولیس کو اپنی گرفتاری دینے کے لیے جا رہے ہیں۔

جاوید ہاشمی نے اپنے ویڈیو پیغام میں دعویٰ کیا کہ پولیس نے ان کے گھروں کو گھیرے میں لےلیا ہے اور ان کی دیواروں کو مسمار کر رہے ہیں جس کے باعث اب وہ پولیس کے پاس اپنی گرفتاری پیش کرنے جا رہے ہیں۔

انہوں نے اپنے شیئر کردہ پیغام میں یہ بھی کہا کہ ان کی جانب سے گرفتاری کی وجہ پوچھنے پر وجہ بھی نہیں بتائی جا رہی۔

جاوید ہاشمی کے اس ویڈیو پیغام کے بعد سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے کہا جا رہا ہے کہ انہوں نے محکمہ اوقاف کی جگہ پر قبضہ کر رکھا ہے جس سے قبضہ چھڑانے کے لیے پولیس آئی ہے جس کی وجہ سے وہ پریشان ہیں۔