5 منٹ یہ ایکسرسائزکریں اور کمر درد سے نجات پائیں

5 منٹ یہ ایکسرسائزکریں اور کمر درد سے نجات پائیں

لندن: ہر کوئی خراب طرز زندگی کی وجہ سے کمر درد، موٹاپا، گردن کے درد، کشیدگی سے پریشان رہتا ہے. یہ ایسی پریشانیاں ہے جس سے ہر شخص کسی نہ کسی طرح سے پریشان رہتا ہے. جن سے نجات حاصل کرنے کے لئے بہت سے اقدامات، ڈاٹگ اور نہ جانے کیا کیا طریقہ اپنائے جاتے ہیں. یہاں تک کہ کچھ لوگ منشیات کا بھی سہارا لیتے ہیں. جس سے کہ اس مسئلے سے نجات مل جائے،  اتنا ہی نہیں دوائیں کھانے سے نہ جانے کتنے ضمنی اثرات کا سامنا کرنا پڑتا ہے.


اگر آپ کو بھی کمر درد جیسی کوئی مسئلہ ہے تو، آپ کو دو ہفتے میں صرف 5 منٹ روزانہ کرنے سے آپ کمر درد سے نجات مل جاےگا. اتنا ہی اس ایکسرسائز کو کرنے سے اور بھی فوائد مل سکتے ہے.

اس ایکسرسائز کو کرنے سے یہ فوائد ملیں گے

کشیدگی کو کم ہے

کمر درد سے نجات

گردن کے درد سے نجات

وزن کم کرنے میں مددگار

سانس لینے سے متعلق مسائل سے نجات

کور کو کریں مضبوط

یہ ایکسرسائز سب سے زیادہ جاپان میں مقبول ہے. اس مقبول تھراپی توسكي پھكٹسوجي نے 10 سال محنت کرکے تیار کیا.

طریقہ :

سب سے پہلے ایک تولیہ لے کر اس کو ایک رول کی طرح گول کرلیں اس کے بعد اسے ایک رسی سے ٹھیک طریقے سے باندھ لیں.اب ایک سخت جگہ میں پیٹھ کے بل لیٹ جائیں. سپٹ جگہ پر لیٹنا زیادہ بہتر ہے۔اب اس تولیہ کو لے کر کمر کے نچلے حصے میں ٹھیک طرح سے رکھ دیں.

اس کے بعد اس بات کا خیال رکھیں دونوں ٹانگوں کے درمیان گیپ ہو.اس کے بعداپنے دونوں پاؤں کے انگوٹھے کو ایک دوسرے سے جوڑیں.اب اپنے دونوں ہاتھوں کو سر کے اوپر لے جائیں.پھر دونوں ہاتھوں کو سیدھا کرکے دونوں ہاتھوں کی سب سے چھوٹی انگلی کو ایک دوسرے سے جوریں .اسی حالت  میں 5 منٹ رہیں. اس سے آپ کو کافی فائدہ ملے گا.دن میں تین بار یہ  ایکسرسائز کرنے سے آپ کو فائدہ ضرور ملے گا. یہ آپ کو کم از کم دو ہفتے کریں.

نیوویب ڈیسک< News Source