اکشے کمار قانونی چکر میں پھنس گئے

ممبئی: بالی ووڈ اسٹار اکشے کمار کی نئی آنے والی فلم ’’جولی ایل ایل بی 2‘‘ کے ٹریلر میں وکالت کے پیشے کو غلط انداز میں پیش کرنے پر ہائیکورٹ میں فلم کے خلاف درخواست دائر کردی گئی ہے۔

ممبئی: بالی ووڈ اسٹار اکشے کمار کی نئی آنے والی فلم ’’جولی ایل ایل بی 2‘‘  کے ٹریلر میں وکالت کے پیشے کو غلط انداز میں پیش کرنے پر ہائیکورٹ میں فلم کے خلاف درخواست دائر کردی گئی ہے۔

بالی ووڈ اسٹار اکشے کمار کی فلم ’’جولی ایل ایل بی 2‘‘ ریلیز سے قبل ہی تنازعات کا شکار ہوچکی ہے اور فلم کے خلاف شوز بنانے والی مشہور کمپنی نے بھی قانونی کارروائی کی دھمکی دے تھی لیکن اب بھارت کے وکلا بھی فلم کے خلاف میدان میں آگئے ہیں۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق ایڈوکیٹ اجے کمار نے فلم ’’جولی ایل ایل بی 2‘‘ کے خلاف ممبئی ہائیکورٹ میں درخواست دائر کی ہے جس میں مؤقف اختیار کیا گیا ہےکہ فلم کے ٹریلر میں عدالت کے احاطے میں ڈانس اور تاش کھیلتے ہوئے دکھایا گیا ہے جس سے وکالت کے پیشے کا غلط تاثر گیا ہے جب کہ ٹریلر میں متعدد بار عدالتی کارروائی کو بھی غلط انداز میں دکھا کر وکالت کے پیشے کی ساکھ متاثر کرنے کی کوشش کی گئی ہے لہٰذا فلم سے ’’ایل ایل بی‘‘ کا ٹائٹل فی الفور ختم کیا جائے۔ ممبئی ہائیکورٹ نے درخواست کی سماعت کے لیے 24 جنوری کی تاریخ مقرر کردی ہے۔