قومی ٹیم کے تمام کھلاڑیوں کے کورونا ٹیسٹ منفی رہے: پی سی بی

قومی ٹیم کے تمام کھلاڑیوں کے کورونا ٹیسٹ منفی رہے: پی سی بی
screenshot

لاہور: پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے کہا کہ 30 اکتوبر سے شروع ہونے والی زمبابوے سیریز سے قبل قومی ٹیم کے تمام کھلاڑیوں کے کورونا وائرس کروائے گئے جو منفی رہے۔

پی سی بی کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا کہ اسکواڈ کے ہوٹل پہنچنے کے بعد بدھ کے روز قومی ٹیم کے کھلاڑیوں اور معاون عملے کے ٹیسٹ کئے گئے۔ ٹیسٹ کے نتائج منفی آنے کے بعد ٹیم کے کھلاڑی اور معاون عملہ جو لاہور میں جمع تھے ، کو ایک مقامی ہوٹل میں بائیو محفوظ بلبلے میں ضم کیا گیا۔

قومی اسکواڈ اب قذافی اسٹیڈیم میں تین روزہ ون ڈے میچوں کی سیریز کی تربیت اور پریکٹس سیشن شروع کرے گا۔

ون ڈے سیریز کا پہلا میچ 30 اکتوبر کو راولپنڈی میں کھیلا جائیگا جبکہ اسکواڈ 26 اکتوبر کو لاہور سے راولپنڈی کا سفر کرے گا۔

پاکستانی ٹیم اکتوبر اور نومبر میں زمبابوے کے خلاف تین ون ڈے اور تین ٹی ٹونٹی میچز کھیلنے والی ہے جس کے بعد گرین شرٹس نیوزی لینڈ کا سفر کرے گی جہاں وہ دو ٹیسٹ اور تین ٹی ٹوئنٹی میچ کھیلے گی۔

ادھر زمبابوے کرکٹ ٹیم کے کرونا ٹیسٹ کے نتائج بھی آگئے ہیں، تمام کھلاڑیوں اور آفیشلز کے کرونا ٹیسٹ منفی آ گئے ہیں، 27 تاریخ تک زمبابوے کے تمام کھلاڑی اور آفیشلز قرنطینہ میں رہیں گے، قومی کرکٹرز بائیو سکیور ببل کے لئے لاہور کے نجی ہوٹل میں پہنچ گئے۔

27 تاریخ تک زمبابوے کے تمام کھلاڑی اور آفیشلز قرنطینہ میں رہیں گے، 28 اور 29 تاریخ کو زمبابوے کی ٹیم پنڈی کرکٹ اسٹیڈیم میں پریکٹس کرے گی۔

خیال رہے کہ سیریز کیلئے اعلان کردہ امپائرز پینل میں علیم ڈار، احسن رضا، آصف یعقوب، راشد ریاض اور شوزب رضا شامل ہیں۔ آئی سی سی نے پروفیسر جاوید ملک کو سیریز کے لئے میچ ریفری مقرر کیا ہے۔ تیس اکتوبر سے دس نومبر تک جاری رہنے والی سیریز کے کل چھ میں سے پانچ میچوں میں علیم ڈار آن فیلڈ امپائرنگ کے فرائض انجام دینگے۔