مریم نواز ہماری بہن ہے "باس "نہیں ، خواجہ سعد رفیق

مریم نواز ہماری بہن ہے

گوجرانوالہ :  وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق نے  گوجرانوالہ میں گوجرانوالہ میں ن لیگ کے ورکرز کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے کہ مسلم لیگ نواز نے تین سالوں میں ملک کی کایا پلٹ دی ۔ بلاول کے بابا اور مشرف نے ملک کا ستیا ناس کر دیا اور کنگال پاکستان ہمارے حوالے کیا گیا تھا ۔ضرب عضب آپریشن سے دہشتگردوں کا نیٹ ورک توڑا ۔ہم ایک دن میں چاردن کا سفر طے کر رہے ہیں ۔اگرعدالتی فیصلہ ان کی مرضی کا نہ آیا توعمران خان باہر آ کر گند ڈالے گااسی لئے عدالت کو دباﺅمیں لانا چاہتا ہے ۔


 انہوں نے کہا کہ ہماری جماعت میں کوئی بادشاہت نہیں ہے ۔ مریم نواز ہماری چھوٹی بہن ہے ”باس “نہیں ۔ ہم لوہے کے چنے ہیں جو ہمیں چبانے کی کوشش کرے گا ا س کے دانت ٹو ٹ جائیں گے ۔نوازشریف کی حکومت نے بلوچستان میں امن قائم کیا ۔ سندھ حکومت کو کراچی آپریشن نے رکاوٹیں ڈالی اور ساتھ بھی چلتی رہی ۔ ماضی میں لٹو اور پھٹو کی پالیسی تھی ۔ پی پی دور میں نندی پور کی مشینری کراچی پورٹ پر پڑی گلتی سڑتی رہی ۔

خواجہ سعد رفیق نے مزید کہا کہ پاکستان کے دشمنوں کو نوازشریف اچھا نہیں لگتا ہمیں پتہ ہے ۔ نوازشریف نے کراچی کو پھر روشنیوں کا شہر بنایا اور ملک کا امن لو ٹ رہا ہے ۔دھرنے والے ہمیں کام کیوں نہیں کرنے دیتے ۔ یہ پیپلز پارٹی نہیں کہ 28سال کا لڑکا بڑوں کی قیادت کرے اور وہ سر جھکا کر کھڑے ہو جائیں اور نہ ہی یہ بنی گالا کا دربار ہے ۔نواز شریف پاکستان کو قدموں پر کھڑا کرنے کی بات کرتا ہے۔ دھرنے سے ملک کی ترقی کے منصوبے ایک سال لیٹ ہو گئے ۔