یوم پاکستان، صدر مملکت اور وزیراعظم پاکستان کا قوم کے نام پیغام

یوم پاکستان، صدر مملکت اور وزیراعظم پاکستان کا قوم کے نام پیغام
پاکستان کے قیام کی صورت میں عوام کو اپنے حقوق اور مذہبی آزادی ملی، وزیر اعظم۔۔۔۔۔۔فائل فوٹو

اسلام آباد: یوم پاکستان کے موقع پر وزیراعظم اسلامی جمہوریہ پاکستان عمران خان نے اپنے پیغام میں کہا ہے کہ 23 مارچ ہماری ملی تاریخ کا عظیم دن ہے۔ آج کے دن مسلمانان ہند نے اپنی منزل کا تعین کیا اور سخت جدوجہد کے باعث14 اگست 1947ء کو پاکستان معرض وجود میں آیا۔


وزیر اعظم نے کہا کہ پاکستان کے قیام کی صورت میں عوام کو اپنے حقوق اور مذہبی آزادی ملی، آج کا پاکستان ایک نیا پاکستان ہے جب کہ ہم پاکستان کو ایک حقیقی اسلامی فلاحی ریاست بنانے کے لیے کوشاں ہیں۔

عمران خان نے کہا کہ ہم اپنے ہمسایہ ممالک سے برابری کی سطح پر دوستانہ اور پر امن تعلقات کے خواہاں ہیں۔ ہماری خواہش ہے کہ جنوبی ایشیا میں ہم سب مل کر غربت کا خاتمہ کریں۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان اپنے دفاع کی خاطر ہر قدم اٹھانے کا حق رکھتا ہے اور اللہ تعالیٰ کا شکر ہے کہ پاکستان کا دفاع نا قابل تسخیر ہو چکا اور ہمیں اپنی بہادر مسلح افواج پر فخر ہے۔

وزیراعظم نے کشمیر کے حوالے سے پیغام دیا کہ آج کے دن ہمیں اپنے ان کشمیری بھائیوں کو ہر گز نہیں بھولنا جو بھارت کی ریاستی دہشتگردی کا شکار ہیں۔ انہوں نے کہا کہ مقبوضہ کشمیر کے غیور عوام سے بھرپور اظہار یکجہتی اور قربانیوں کو سلام پیش کرتے ہیں اور ہم حق خودارادیت کے حصول کی سیاسی، سفارتی اور اخلاقی حمایت دنیا کے ہر فورم پر جاری رکھیں گے۔

دوسری جانب صدر مملکت عارف علوی نے یوم پاکستان کے موقع پر قوم کے نام پیغام میں کہا کہ قوم نے غیر معمولی حالات میں ہمیشہ استقامت کا مظاہرہ کیا۔ پاکستان نے غیر معمولی چیلجنز کا سامنا کیا اور سرخرو ہوا۔

ڈاکٹر عارف علوی نے اپنے پیغام میں کہا کہ ہم نے دہشت گردی کے خلاف مثالی کامیابیاں حاصل کیں لہٰذا ہم جمہوریت، انصاف اور امن کے لیے پر عزم ہیں جب کہ ملکی ترقی اور خوشحالی کے لیے ہمیں مزید محنت درکار ہے۔