گیم آف تھرونز نے ایک مرتبہ پھر ایمی ایوارڈ جیت لیا

گیم آف تھرونز نے ایک مرتبہ پھر ایمی ایوارڈ جیت لیا
image by facebook

نیویارک:  مقبول ترین سیریز گیم آف تھرونز نے آخری سیزن میں شائقین کو زیادہ متاثر نہ کرنے کے باوجود 2019 کے بہترین ڈرامہ سیریز کا ایمی ایوارڈ جیت لیا ،سیریز کو ایمی ایوارڈ کے لیے لگاتار آٹھ مرتبہ نامزد کیا گیا ہے جس کے دوران اسے تین مرتبہ کامیابی حاصل ملی۔


گیم آف تھرونز کی تیسری قسط ’’ دی لانگ نائٹ ‘‘ ڈرامہ سیریز کی تاریخ کی سب سے زیادہ دیکھے جانے والی قسط تصور کی جاتی ہے تاہم یہ شائقین کو زیادہ متاثر کرنے میں ناکام رہی اور سماجی رابطے کی مختلف ویب سائٹس پر دنیا بھر سے 10 لاکھ سے زائد مداحوں نے اس قسط کو دوبارہ بنانے کے لئے آن لائن درخواستیں دائر کی۔

واضح رہے شہرہ آفاق فینٹسی ڈرامہ سیریز ’گیم آف تھرونز ‘ کے ایک نہیں، دو نہیں بلکہ تین اسپن آفس کی تیاری جاری ہے۔یہ بات ناول ’اے سانگ آف آئس اینڈ فائر‘ کے مصنف جارج آر آر مارٹن نے اپنے ایک بلاگ میں کہی ہے ، گیم آف تھرونز بنیادی طور پر اسی ناول کی کہانی پر بنایا گیا ہے تاہم ٹیلی ویژن کی ضروریات کو مدنظر رکھتے ہوئے کچھ تبدیلیاں بھی کی گئیں۔

انہوں نے بتایا کہ ’جس کو ’دی لانگ نائٹ‘ کہا جارہا ہے، اس سیریز کی شوٹنگ رواں سال کے اختتام پر شروع ہوجائے گی جبکہ دیگر دو سیریز کی اسکرپٹس پر کام تیزی سے جاری ہے ،انہوں نے گیم آف تھرونز کے شائقین کو یہ بھی کہا کہ انٹرنیٹ پر جاری افواہوں پر دھیان نہ دیں۔

خیال رہے کہ گیم آف تھرونز کا شمار مقبول ترین ڈرامہ سیریز میں ہوتا ہے جس کے دنیا بھر میں کروڑوں مداح موجود ہیں ، اس ڈرامے نے اب تک 47 ایمی ایوارڈز جیتے ہیں جو کسی بھی ڈرامے کی جانب سے جیتے جانے والے سب سے زیادہ ایوارڈز ہیں ، گیم آف تھرونز کا آٹھواں اور آخری سیزن 19 مئی کو اپنے اختتام کو پہنچے گا جس میں چھ قسطیں نشر کی جا رہی ہیں۔