باکسنگ ڈے ٹیسٹ جیت کر سیریز برابر کریں گے، اسد شفیق

باکسنگ ڈے ٹیسٹ جیت کر سیریز برابر کریں گے، اسد شفیق

لاہور: اسد شفیق آسٹریلیا کے خلاف باکسنگ ڈے ٹیسٹ میں فتح کے ساتھ سیریز برابر کرنے کیلئے پرعزم ہیں .گاباٹیسٹ کی چوتھی اننگز میں 137 رنز کی شاندار پرفارمنس سے کینگروز کے چھکے چھڑانے والے پاکستان کے مڈل آرڈر بیٹسمین نے کہا کہ اگر ٹیم پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے اچھا مجموعہ ترتیب دینے میں کامیاب ہو گئی تو آسٹریلیا کو ہرانے کا اچھا موقع ہو گا۔ باکسنگ ڈے ٹیسٹ کے حوالے سے بیٹسمین نے کہا کہ یہ ٹیسٹ میچ دیکھتے ہوئے بڑے ہوئے ہیں، میچ کی اہمیت سے پوری طرح واقف ہیں. میلبورن کرکٹ گراؤنڈ کی وکٹ کسی بھی دوسرے وینیو سے زیادہ پاکستان کیلئے سازگار ہے. پہلے ٹیسٹ میں ٹیم کی عمدہ کارکردگی کے بعد ہم مثبت سوچ کے ساتھ میدان میں اتریں گے، گرین شرٹس اپنی سابقہ کارکردگی کے بعد پراعتماد ہیں اور سیریز میں کم بیک کیلئے بھرپور کوشش کریں گے۔


نمبر 6 پر سب سے زیادہ 9 سنچریز کا ریکارڈ رکھنے والے شفیق نے کہا کہ ٹیم مثبت اور اچھی کرکٹ کھیل رہی ہے. پہلے ٹیسٹ کی دوسری اننگز میں کوئی بھی پاکستان کی طرف سے بھرپور مزاحمت کی توقع نہیں کر رہا تھا. ہم نے بھرپور حوصلہ مندی سے فائٹ بیک کیا، اس طرح کے میچز ہمیشہ ایک ٹیم اور پلیئر کے اعتماد میں اضافہ کرتے ہیں، سیریز کے ابتدائی میچ میں اس طرح کی پرفارمنس کے بعد اگلی گیمز میں پلیئرز کا مورال خود بخود بلند ہو جاتا ہے۔

میلبورن میں کھیلنے کے تجربہ کے حوالے سے انہوں نے کہا کہ تاریخ ساز وینیو پر کھیلنا ہمیشہ ایک اعزاز رہا ہے، اتنے زیادہ کراؤڈ کے سامنے کبھی نہیں کھیلا. ایم سی جی کی ایک تاریخ ہے اور یہاں کھیلنا میرے لئے باعث فخر ہے. یہاں پہلی مرتبہ کھیلنے والوں کیلئے یہ دلچسپی سے بھرپور ہو گا۔ بیٹسمین نے کہا کہ ٹیم پوری طرح متحد ہے اور بقیہ دونوں ٹیسٹ میچز میں اچھے نتائج کیلئے پرامید ہے.