امن کی خواہش کو کمزوری نہ سمجھا جائے، مہم جوئی کا جواب دیا جائے گا، سربراہ پاک فضائیہ

امن کی خواہش کو کمزوری نہ سمجھا جائے، مہم جوئی کا جواب دیا جائے گا، سربراہ پاک فضائیہ
کیپشن:   امن کی خواہش کو کمزوری نہ سمجھا جائے، مہم جوئی کا جواب دیا جائے گا، سربراہ پاک فضائیہ سورس:   فوٹو/بشکریہ ریڈیو پاکستان

اسلام آباد: سربراہ پاک فضائیہ مجاہد انور خان نے کہا ہے کہ ہماری امن کی خواہش کو کمزوری نہ سمجھا جائے، کسی بھی مہم جوئی کا فوری جواب دیا جائے گا۔

ائیر ہیڈ کوارٹرز میں آپریشن سوئفٹ ریٹارٹ کے دو سال مکمل ہونے کی مناسبت سے منعقدہ خصوصی تقریب سے سربراہ پاک فضائیہ نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آپریشن سوئفٹ ریٹارٹ کے تحت ہماری افواج نے بہترین دفاع کیا، پاک فضائیہ کے پائلٹس کو پیشہ ورانہ صلاحیتوں پر سلام پیش کرتا ہوں۔ پاکستان ایک پر امن ملک ہے اور دنیا نے دیکھا کہ پاکستان نے امن کیلئے بھارتی پائلٹ واپس کیا۔

ایئر چیف مارشل مجاہد انور خان کا کہنا تھا کہ ہماری افواج کو ملک کے دفاع کیلئے ہر لمحہ تیار رہنا ہوگا، اپنی ذمہ داریوں کو جانتے ہیں، وطن عزیز کے دفاع کیلئے ہر لمحہ تیار ہیں۔

 قبل ازیں آپریشن سوئفٹ ریٹارٹ کے 2 سال مکمل ہونے پر ایئر ہیڈ کوارٹرز اسلام آباد میں خصوصی تقریب ہوئی۔ ایئر چیف مجاہد انور خان نے گارڈ آف آنر کا معائنہ کیا۔ تقریب میں قومی ترانہ بجایا گیا۔ 5 طیاروں کی فارمیشن نے فلائی پاسٹ کیا۔ جے ایف 17 تھنڈر کے 3 طیاروں کی فارمیشن نے بمباری کا مظاہرہ کیا۔