صدر مملکت عارف علوی اور پرویز خٹک کا کورونا ٹیسٹ مثبت آ گیا

صدر مملکت عارف علوی اور پرویز خٹک کا کورونا ٹیسٹ مثبت آ گیا
کیپشن:   صدر مملکت عارف علوی اور پرویز خٹک کا کورونا ٹیسٹ مثبت آ گیا سورس:   فائل فوٹو

اسلام آباد: پاکستان میں کورونا وائرس کی تیسری لہر کی وجہ سے کیسز میں اضافہ ہونے لگا ہے۔ وزیراعظم عمران خان کے بعد صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی اور وزیر دفاع پرویز خٹک کا بھی کورونا ٹیسٹ مثبت آ گیا ہے۔ 

تفصیلات کے مطابق صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ میرا کورونا کا ٹیسٹ مثبت آیا ہے اور اللہ کورونا کے تمام متاثرین پر رحم فرمائے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ میں نے کورونا سے بچاؤ کی پہلی ڈوز لگوائی تھی لیکن کورونا کیخلاف قوت مدافعت (اینٹی باڈیز) ویکسین کی دوسری ڈوز لگنے کے بعد پیدا ہوتی ہے جبکہ  کورونا سے بچاؤ کی ویکسین کی دوسری ڈوز مجھے ایک ہفتے میں لگنی تھی۔ 

اپنی ٹوئٹ میں صدر مملکت نے قرآن کریم کی آیات کا حوالہ دیتے ہوئے عوام سے کورونا سے بچاؤ کی اپیل کی ہے۔ 

ِخیال رہے کہ 15 مارچ کو صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی اور ان کی اہلیہ ثمینہ علوی نے اسلام آباد میں کورونا ویکسین لگوائی تھی۔

گورنر سندھ عمران اسماعیل نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر آگاہ کرتے ہوئے بتایا کہ وفاقی وزیر دفاع پرویز خٹک کا بھی کورونا ٹیسٹ مثبت آ گیا ہے۔

واضح رہے کہ چند روز قبل وزیراعظم عمران خان اور خاتون اول بشریٰ بی بی کا بھی کورونا وائرس کا ٹیسٹ مثبت آیا تھا جس کے بعد وزیراعظم عمران خان نے خود کو اپنی رہائشگاہ پر قرنطینہ کر لیا تھا۔وزیراعظم عمران خان نے گزشتہ روز کورونا کی تیسری لہر کے حوالے سے پیغام میں کہا تھا کہ سال بھر میں احتیاط کی لیکن سینیٹ انتخابات کے دوران احتیاط نہیں کر سکا اور وائرس سے متاثر ہوا۔

وزیراعظم عمران خان کے معاون خصوصی برائے صحت ڈاکٹر فیصل سلطان نے کہا تھا کہ وزیراعظم کی طبیعت بہتر اور وہ ہشاش بشاش ہیں اور وزیر اعظم سے ملاقات ہوئی ہے، ان کی صحت اچھی ہے اور انہيں کورونا کی معمولی نوعیت کی علامات ہیں۔