عرشی خان نے اتنا گھٹیا کام کیا کہ شاہد آفریدی کسی کو منہ دکھانے کے قابل نہ رہے!

ممبئی : سستی شہرت کے حصول کیلئے اوچھی حرکتیں کرنے اور شاہد آفریدی پر الزامات لگانے کے حوالے سے مشہور بھارتی ماڈل و اداکارہ عرشی خان نے ایک بار پھر ایسا کارنامہ سرانجام دے دیا ہے کہ جس نے بھی دیکھا کانوں کو ہی ہاتھ لگایا۔

عرشی خان نے اتنا گھٹیا کام کیا کہ شاہد آفریدی کسی کو منہ دکھانے کے قابل نہ رہے!

ممبئی : سستی شہرت کے حصول کیلئے اوچھی حرکتیں کرنے اور شاہد آفریدی پر الزامات لگانے کے حوالے سے مشہور بھارتی ماڈل و اداکارہ عرشی خان نے ایک بار پھر ایسا کارنامہ سرانجام دے دیا ہے کہ جس نے بھی دیکھا کانوں کو ہی ہاتھ لگایا۔


شاہد آفریدی پر گھٹیا الزام لگا کر سستی شہرت سمیٹنی والی بھارتی ماڈل عرشی خان نے گزشتہ سال دسمبر میں اپنے برہنہ جسم پر پاکستانی جھنڈا رنگوا کر فوٹو شوٹ کرایا تھا جس کے بعد اب پی ایس ایل کی آمد کے موقع پر بھی وہ میدان میں آگئی ہیں۔ پاکستان سپر لیگ اگلے ماہ سے دبئی میں شروع ہونے جا رہی ہے جس کیلئے عرشی خان نے خصوصی فوٹو شوٹ کرایا ہے ۔

اس بار تو ماڈل گرل نے تمام حدیں پار کردیں اور پی ایس ایل میں شاہد آفریدی کی ٹیم پشاور زلمی کی حمایت کرنے کیلئے اپنے سینے پر شاہد آفریدی کی تصاویر پینٹ کرالیں۔ عرشی خان کی جانب سے فوٹو شوٹ کرائے جانے کے بعد انہیں اپنے ہی ملک میں شدید تنقید کا نشانہ بنایا جا رہا ہے ۔